{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Stemme biler ind/ud {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det virker lidt underligt, at der altid er så mange afvise-point på biler der prøver at komme ind her. F.eks. er der en fin Passat der vil ind lige nu, den har fået 16 afvisepoint.

De af jer der afviser biler, selvom der er billeder og tekst - hvorfor gør I dog det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemme biler ind/ud
  • #1   8. maj 2008 jeg har også undret mig over det samme

  • #2   8. maj 2008 Det var bare et eksempel, ser mange rigtig lækre biler - som stadig får en masse afvisepoint.
    Kravet er vel bare at der er nogle ok billeder af bilen, og en god beskrivelse.

    Bilgalleri.dk handler vel om kærligheden til biler, og ikke om man lige synes at det mærke, styling, model osv. er noget for en selv.


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   8. maj 2008 det er ok for en bil at være i marked under oprettelse, derfor marked er det

    bilens profil må bare ikke oprettes som en salgs annonce.

    tror bare BG's brugere skal være klar over reglerne smiley


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #4   8. maj 2008 Dez

    ja det er da mindste man kan forlange, men forkert at stemme en bil ud fordi den også ligger i marked smiley

    mere det jeg ville ha på plads


  • #5   8. maj 2008 Haha Kris,

    Nej slet ikke, men synes da heller ikke det er særligt demokratisk at bare stemme nej til alt der kommer ind.

    Men hensyn til billedkvalitet, kan man jo ikke forvente at alle er fotografer, men et minimum skal der naturligvis være. Dog vil jeg sige at billederne får en hård tur igennem billedprocessoren her på BG. Se f.eks. på min bil, billederne er skarpe og rigtig gode fra kameraet, men her på siden bliver de meget grumset og lidt uskarpe.


  • #6   8. maj 2008 Ok, så hvis jeg f.eks. slet ikke er til offroaders - så er det helt ok at jeg ikke stemmer dem ind her?

  • #7   8. maj 2008 Nå men det er jeg da ked af, hvis det er sådan det er tiltænkt.

    Som jeg ser det skal tekst og billeder være ok, og så kan man naturligvis komme ind.


  • #8   8. maj 2008 Kiggede lige hvordan BG selv beskriver hvordan det skal gøres:

    - Bilen skal være din egen.

    - Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!

    - Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!

    - Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!

    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”

    - Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

    Hvis ovenstående kriterier er mødt, bør bilen stemmes ind.


Kommentér på:
Stemme biler ind/ud

Annonce