{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemt ind, lotus..!!!!
  • #1   16. feb 2005 Krede>

Ja du har ret.

• #2   16. feb 2005 Der kommer sikkert flere billeder.

Og nu vi er i brokkehjørnet; hvad har en dødsyg kassevogn, eller corolla, eller suzuki swift at gøre her på siden. Alt sammen noget vi ser dagligt.

Lotus 7 er dog en speciel bil. Det må tale til dens fordel.

• #3   16. feb 2005 Ja sikkert, det ved du sq ikk.. Og så vidt jeg ved er BG da for alle biler, eller ser du ned på folk, der ik har råd til en dyr bil, eller hvad sker der??

• #5   16. feb 2005 MikeO, ja præcis mine ord.

• #6   16. feb 2005 Han har kun 2 billeder, ja. Men det ene er da et specielt og anderledes billede. Vi/mange andre har småkedelige billeder. Og nej jeg ser ikke ned på alm. biler. Men jeg må spørge: hvad interessant er der ved en alm. standard husholdningsøse? Vi ser dem hver dag på gaden.

Hvis de skal have lov at være her, så skal en Lotus 7 med 2 billeder også. Eller handler det om kvantitet frem for kvalitet?

• #7   16. feb 2005 Asbjørn, det giver jo bare ingen mening, så kan enhver spejderdreng, ta et tilfældigt billede, f.eks en mazda, og gå ind på mazda´s hp, og så har vi endnu faker inde... det holder jo ik helt, vel

• #8   16. feb 2005 Mikkel, kan du så lige sige mig, hvorfor alle alm personbiler, med måske 4 billeder, bliver stemt ud.?!!! Så ku jeg også ta et par billeder af en ferrari enzo, og ligge dem herind, og skrive en masse oplysninger. Og så vil du være ligeglad??!! Min er jo også en alm husholdningsøse så, dem er der også massere af i DK, samt, 80% af alle biler herinde.. Det du søger er et galleri for Porsche, ferrari, og lamboghini.. !!! Kan slet ik følge dig...

• #10   16. feb 2005 nå ja , men det vil bare ik give nogen mening, at alle folk ku nøjes med at ligge 2 billeder ind.. smiley

• #11   16. feb 2005 Kommer der ikke flere billeder ind af din igen Bjørn? Kan jo ik side og savle ud over altanen, når andre ikke kan se den til hverdag som jeg kan....

• #12   16. feb 2005 Krede

Problemet med fakes kender jeg.

Alm. biler der ikke stemmmes ind? Tja det kender jeg ikke noget til. Men mange herinde stemmer underligt, så det undrer mig ikke.

Nej jeg vil ikke have et elitegalleri. MEN lidt mere opfindsomhed kunne nogle gange gavne.

• #13   16. feb 2005 Det er som mikkel L, så flot siger, det er bare KUN en husholdningøse, så den er sikkert ikk værdig nok til at være herinde... Det er nok folk som ham der afviser den...

• #15   16. feb 2005 Folk der prøver at komme herind, er jo nok fordi at de vil ha gode råd osv til at style og sådan med deres bil. Det er jo ik alle der kan gå ud og investere i en porsche, vel?? Det lyder da lidt som om at det er sådan et du søger efter.. Eller det sku være sådan et galleri, kun med stylede biler og eksklusive biler.. ta nu bare ham Bo I, der lige har skrevet, et typisk eksempel på hvorn det foregår..

• #17   16. feb 2005 Krede

Jeg afviser ikke husholdningsøser. Faktisk er det meget sjældent, at jeg klikker mig ind på en sådan. Som sagt interesserer de mig ikke ret meget. Jeg lader dem passe sig selv.

Hvor mange herinde har et billede af deres bil "in action"? Ikke mange. Det må da tale til 7'erens fordel eller hva?

Tag en tur rundt på siden. Kig ALLE Golfer igennem. ALLE Corollaer osv osv. Nogle af profilerne er ret kedelige og blottet for opfindsomhed. Samtidig er billederne nogle gange ret dårlige. Det er vel en ærlig sag, at man kan komme til at kede sig lidt over sådan nogle profiler.

• #18   16. feb 2005 Det er det skam.. Men ligefrem dertil at begynde at sige at det er fint med en speciel bil, med to billeder, i aktion, er noget at vi skal ha herinde.. Så bliver det endnu ringere at kigge på bilgalleri, prøv at overvej hvis alle kun havde to billeder af deres bil i aktion, så havde det da været endnu ringere.. !! kan slet ik følge din tankegang

• #19   16. feb 2005 Jo men jeg forventer, at han sætter flere på. Han skal vel lige ha' en chance.

• #20   16. feb 2005 Nu vi snakker dårlige billeder: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=26898

• #21   16. feb 2005 ja, det kan jeg godt se, han skal måske ikk ha en chance i dine øjne? Det er jo bare en alm bil, så fortjener den vel ik at komme ind?? selvom den har 5 gange så mange som den lotus der??!!!

• #22   16. feb 2005 Krede for helvede?

Fanger du ikke mit eksempel?

Billederne er grumsede uskarpe og svære at se detaljer på. Er det i orden, når bare der er mange billeder????

Det ER jo et GALLERI, som du selv skrev. Så må folk vel også tage nogle ordenlige billeder, der ikke er grumsede eller uskarpe eller forvrængede. Ikke sandt smiley

Et andet eksempel er TL Photo. Han tager fantastisk flotte billeder. Selv kedelige husholdningsbiler er flotte, når han fotograferer. Det er det, jeg efterlyser. Altså ikke mesterfotografer, men at man gør lidt ud af det. Nogle gider ikke engang vaske bilen, inden de tager billeder... Men skidt - bare der er mange billeder.... smiley

• #23   16. feb 2005 fatter det sgu heller ikke, hvis jeg ville se superbiler så gik jeg sgu bare ind på google og søgte efter nogen, der er tons af dem og klubben osv. synes der skal være plads til alle om det så er en Suzuki Wagon R eller en Ferrari...men derfor kan de godt opfylde en vis standard

• #24   16. feb 2005 Kære Anders ligesom krede misforstår du.

Selv om man har en kedelig bil, kan man da godt gøre noget ud af sin profil ikke også? DET er min pointe.

GLEM hvad det er for bil Mercedes eller Lada. Det er ligegyldigt i denne snak.

Kommentér på:
Stemt ind, lotus..!!!!

Annonce