{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

SKUMLE FÆLGE-TYVE {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Forleden havde jeg min sorte passat på værksted - det var noget med dieselpumpen. Der har sq været fælgetype på spil ved den.. og ikke nok med det.. SKUMLE fælgetyve... De har tilsyneladende pillet et forhjul og et baghul af.. men da de kom til forhjulet var de tilsyneladende kommet på andre tanker... Dækkene i for er nemlig på sdste vers pga. manglende sporing... så de er meget skævslidte.... ja... bare rolig.. den skal spores i næste uge og have nye dæk... ikke destomindre MONTERER de nu fælgene igen.... bare forkert.. og det der med at spænde skruerne... argh.. hvad gør det.. det der med at hjulet sidder fast er bare så totalt overvurderet... Så da jeg i går skulle til Vejle begynder bilen pludselig at mærkes underlig... især ved brems og dreje... jeg kører ind på næste BurgerKing og ser til min rædsel at der mangler flere skruer og at to af hjulene sidder løse... dernæst ser jeg pga. dækslidet at der sq er byttet om på dem!!!

Jeg skal have ringet til værkstedet tirsdag... ikke fordi jeg vil beklage mig.. bare for at de kan efterse dere egne fælge på udstillingsmodellerne der står ude... ville sq være træls at midste et hjul og en kunde på den måde..

TIL DIG SOM HAR PILLET VED MINE FÆLGE:

Min kone og søn på 2 år var med i bilen... STJÆL bare mine fælge - de er forsikrede.. nok vil jeg blive sur og give dig et lag tæsk når jeg fandt dig... men DET HER med at sætte fælgene løst på er sq toppen af DUMHED!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKUMLE FÆLGE-TYVE
Kommentér på:
SKUMLE FÆLGE-TYVE

Annonce