{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Udstødning til 306. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Ja nu har jeg så endelig fået købt mig en bil.
Det blev en Peugeot 306.
Og jeg vil så gerne have et rør på.
Jeg er ikk særlig meget inde i alle de sider angående bil osv. Men har søgt lidt og kan ikk rigtig finde rundt.
Nogen der kan give mig nogle sider med rør til sårn en 306.
Skal lige siges at jeg ikk skal bruge selve bagpotten, da min far får lavet en specielt dertil smiley Skal bare bruge resten af røret..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning til 306.
  • #1   12. maj 2008 Hvad mener du med at du skal ikke have bagpot med resten af røret? ,

• #2   12. maj 2008 du kan købe rør og rørbøjninger i rustfri i den str. du vil ha... hvis din pappa kan bikse en bagpot sammen kan han vel os svejse et par rørbøjninger sammen til en udstødning?

• #3   12. maj 2008 Skriv rørhale på google, og wola.. Masser af rør at bruge penge på smiley Synes personligt, at en 3½tomme rund afgang ser skide godt ud til en 306 smiley

• #4   12. maj 2008 Min far er ikk smed. Men arbejder for et firma hvor de laver rørhaler for audi/lambo osv osv. Han sagde at jeg bare skulle lave et design til selve potten så skulle han nok få den produceret.
    Men jeg tænkte på noget 2½" e.lign? Eller kan man heller ikk få den synet med det? - Er ret ny inden for bil faget da interessen først er kommet her et par måneder før fødselsdagen smiley

Kommentér på:
Udstødning til 306.

Annonce