{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Marianne K
Marianne K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25

Til Bilgalleri om modelbiler {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Der er idag kommet et par modelbiler herind, og jeg synes I skal overveje følgende idé:

Hvad med at oprette en kategori til dem? Hvis de opretter sig imellem de "voksne" modeller vil det garanteret give anledning til en masse bøvl og klager. På den anden side set, vil det da være sjovt at se, hvad folk har i skabene rundt omkring.

Der er formentlig en del af de som har deres almindelige biler herinde, som også har interessen for de mindre modeller. Det kunne være rigtigt sjovt, hvis I gav os en mulighed for også at konkurrere på det niveau.

De allerbedste hilsner
Marianne

(som i øvrigt synes det er flot at de 2 som jeg har set oprettet, er meget opmærksomme på at hvis brugerne her synes det er noget pjat, så er det ok med dem at de bliver slettet. Men - lad os da bruge deres ankomst til at få nye muligheder for at lege her på sitet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Bilgalleri om modelbiler
  • Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

#1   26. okt 2003 Glemte lige - jeg har naturligvis en modelbil, som er en tro kopi af Miss Cossie.

;O) M

• kenneth p
    kenneth p Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Svar: 1
    #2   26. okt 2003 jeg støtter dig ind med nitro og de andre små

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

#3   26. okt 2003 Det vil da være dejligt med et svar fra Bilgalleri om hvorvidt I fremadrettet vil oprette en sektion til Modelbiler eller ej, nu da I åbenbart er begyndt at slette dem.

• #4   27. okt 2003 Jeg synes det er en røvsyg ide ! Hvad bliver det næste ? 3 hjulede cykler?? Det kan godt være at i er 13 og 15 men så smut ind på www.BR.dk !!

• #5   27. okt 2003 OG James H.... du kunne jo starte med at anskaffe en BIL.....

• #6   27. okt 2003 Jeg synes osse det er en god ide... har lige selv smækket en op, men den fik ikke lov til at være der mere end 12 timer, højest... men jeg synes det kunne være kanont sjovt! de der så bare ikke har lyst til at se det, de kan jo bare kigge væk...

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
    #7   27. okt 2003 Luk da røven James H..... Jeg er fjorten år gammel.... Der er ikke den ting jeg ikke ved om biler...
    Med den holdning du har synes jeg at DU skulle hoppe ind på den side... Jeg synes det er latterligt at du skal disse dem der er yngre.... Man kan sgu da godt være entusiast selvom man ikke har kørekort ?!

Og jeg synes slet ikke du skal klage - da du ikke engang selv har en bil herinde....

BTW... - Marianne K.... Fed idé... Jeg kunne da også godt tænke mig at få nogle af mine "børn" herind smiley

/Jesper

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

#8   27. okt 2003 Luk da røven James H..... Jeg er fjorten år gammel.... Der er ikke den ting jeg ikke ved om biler...
    Med den holdning du har synes jeg at DU skulle hoppe ind på den side... Jeg synes det er latterligt at du skal disse dem der er yngre.... Man kan sgu da godt være entusiast selvom man ikke har kørekort ?!

Og jeg synes slet ikke du skal klage - da du ikke engang selv har en bil herinde....

BTW... - Marianne K.... Fed idé... Jeg kunne da også godt tænke mig at få nogle af mine "børn" herind smiley

/Jesper

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

#9   27. okt 2003 Sorry.... min PC fuckede.....

/Jesper

• #10   27. okt 2003 Jeg synes ikke ideen er helt hen i vejret, men hvis den skal realiseres så bør vi nok holde os til nitrobiler og andre fjernstyrede af slagsen. Hvis det skal gælde alle modelbiler bliver der jo nok lynhurtigt alt for mange smiley

• #11   27. okt 2003 det her var måske en ide til at oprette en side der kunne hedde :modelbilgalleri.dk. samler selv på dem og det ku da egentlig være helt sjovt, hvis nu man er eksportchauffør-må man mon så lægge et billede ind af sin lastbil. der er jo nogen iblandt os som holder dem pæne og ofrer mange penge og tid på at få dem til at se flotte ud...

Kommentér på:
Til Bilgalleri om modelbiler

Annonce