Til Bilgalleri om modelbiler {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Der er idag kommet et par modelbiler herind, og jeg synes I skal overveje følgende idé:
Hvad med at oprette en kategori til dem? Hvis de opretter sig imellem de "voksne" modeller vil det garanteret give anledning til en masse bøvl og klager. På den anden side set, vil det da være sjovt at se, hvad folk har i skabene rundt omkring.
Der er formentlig en del af de som har deres almindelige biler herinde, som også har interessen for de mindre modeller. Det kunne være rigtigt sjovt, hvis I gav os en mulighed for også at konkurrere på det niveau.
De allerbedste hilsner
Marianne
(som i øvrigt synes det er flot at de 2 som jeg har set oprettet, er meget opmærksomme på at hvis brugerne her synes det er noget pjat, så er det ok med dem at de bliver slettet. Men - lad os da bruge deres ankomst til at få nye muligheder for at lege her på sitet)
okt 2002
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
;O) M
sep 2003
Følger: 1 Svar: 1
okt 2002
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
jan 2003
Følger: 19 Følgere: 25 Biler: 12 Emner: 37 Svar: 651
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 9 Emner: 44 Svar: 363
jul 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 53
jul 2003
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
Med den holdning du har synes jeg at DU skulle hoppe ind på den side... Jeg synes det er latterligt at du skal disse dem der er yngre.... Man kan sgu da godt være entusiast selvom man ikke har kørekort ?!
Og jeg synes slet ikke du skal klage - da du ikke engang selv har en bil herinde....
BTW... - Marianne K.... Fed idé... Jeg kunne da også godt tænke mig at få nogle af mine "børn" herind
/Jesper
jul 2003
Med den holdning du har synes jeg at DU skulle hoppe ind på den side... Jeg synes det er latterligt at du skal disse dem der er yngre.... Man kan sgu da godt være entusiast selvom man ikke har kørekort ?!
Og jeg synes slet ikke du skal klage - da du ikke engang selv har en bil herinde....
BTW... - Marianne K.... Fed idé... Jeg kunne da også godt tænke mig at få nogle af mine "børn" herind
/Jesper
jul 2003
/Jesper
mar 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Svar: 16
okt 2003
Følger: 57 Følgere: 51 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 644
Til Bilgalleri om modelbiler