{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.156 visninger | Oprettet:

hva skal jeg nu gøre? {{forumTopicSubject}}

når jeg har fået hentet min bil hjem fra TYSKLAND fx, og jeg skal få den indregistreret osv..? Hvordan gør jeg så?? Sender jeg registrerings attesten til ToldSkat også sender de en giro eller skal jeg til syn også skal de se den der eller hvordan foregår det..??

Takker..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva skal jeg nu gøre?
  • #1   20. feb 2005 Sådan køber du din nye bil i Polen:

• Du tager til Polen. Her køber du din nye Citroen hos en forhandler. Du får en regning med fra forhandleren.

• Hos de polske toldmyndigheder får du en særlig nummerplade, så du kan køre bilen til Danmark. Hjemme i Danmark kører du bilen til syn. Den ryger selvfølgelig lige igennem, den er jo helt ny. Et standardsyn koster 400 kr.

• Så går turen til Told & Skat. De skal bruge regningen fra den polske forhandler, så de kan beregne afgiften til statskassen. Du betaler afgiften + dansk moms + et tillæg på 1.000 kr. for personbiler.

• Nu mangler du bare et par danske nummerplader, der koster 1.180 kr. Dem henter du på motorkontoret.

• Og Voila - du har fået en ny Citroen og sparet ca. 93.000 kr.

• #4   20. feb 2005 Præcis ThomasGSI

• #5   20. feb 2005 Synet koster 800 kr....400 for almindeligt syn, og 400 for toldsyn. De er enkelte steder også begyndt at kræve vægtseddel, men det er vist kun enkelte. Jeg fik min vejet i rødovre, men de spurgte dog efter en seddel.

Kommentér på:
hva skal jeg nu gøre?

Annonce