{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

vedr. det nye bilmarked blad {{forumTopicSubject}}

Hej hvad synes folk om det nye LOOK bilmarked har lavet i deres blad. hvor de viser alle bilerne med billeder. Og der er måske et nyt blad på vej, hvor man kan sætte billeder af ens bil ind, bare til det halve af bilmarked priserne. og 1 gang om ugen er der ligesom v-max 1 (( lille historie om en der har bygget sin bil op osv, f.eks den sidste udgave af v.max. den blå golf iv) hvad ville folk synes om dette nye blad..?? dårlig eller godt... alle bedes svare hvis de har lyst..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vedr. det nye bilmarked blad
  • #1   21. feb 2005 takker for dit svar.. flere som vil svare.

  • #2   21. feb 2005 har ikke set bladet.. men vil da nok smutte ned at købe det imorgen

    Hedder det bare bil markedet ligesom det gamle?
    og ligger prisen stadig på en 20`er


  • #3   21. feb 2005 tak

  • #4   21. feb 2005 ja det hedder det samme, og prisen er nok det samme, sp vidt jeg kan huske.. men kan du svare på de sprøgsmål jeg spurgte om i den tekst jeg skrev.. takker

  • #5   21. feb 2005 lol tage en slapper "Cab 2 the first lap.. ."

    Han spurgte bare......

    Jeg har ikke selv købt bladet endnu, men vil der lige gøre det imorgen hvis du siger det er så godt smiley


  • #6   21. feb 2005 S: til fayyaz!! tar det helt roligt min ven.. og tror du har taget fejl af hvad jeg skrev i teksten. skrev der var måske et nyt bilblad på vej, og spurgte om hvad folk synes om Bilmarked nye opsætning. det var som ment bare hvad jeg spurgte om. så hvis du vil svare på hvordan den nye blad lyder, altså en god eller dårlig ide.. tak

  • #7   21. feb 2005 jeg kan da huske at bladet engang var sådan at de første side KUN var med billede annoncer... og så blev det delt op sådan at den venstre side var billede annoncer og den højre side var alm annoncer hvilket jeg syntes var super skod.. men hvordan er det nye blad?? er det KUN med billede annoncer???

  • #8   21. feb 2005 ja billeder. ligesom det gamle bil marked. og dvs sider med hvem der sælger udstyr osv, alarmer og sådan ngoen ting.. det blier et rigtigt fedt blad. og hver uge så kommer der en side med hvem der har bygget sin bil op i dk, ligesom v-max
    lyder dette som en god ide.. takker


  • #9   21. feb 2005 det bliver billeder og div. sider med alm annoncer.

  • #10   21. feb 2005 synes da det lyder godt nok vil da gerne prøve noget nyt.. Og den nye bilmarkedet er jeg ikke glad for da næsten alle billederne er for småt så gider man ikke rigtig bruge tid på at blade det hele gennem osv men det er kun min mening....

  • #11   21. feb 2005 jeg synes at det er fedt, i alt fald det med at der er billeder af alle de biler der er til salg, så man kan få et overblik over alle biler, men at der så er campingvogne og mere i, ja... lige noget for Top Gear, de kan heller ikke klare campingvogne... men, alt taget i betragtning er bladet blevet meget bedre

  • #12   21. feb 2005 Helt klart bedre end før... men som nævnt er billederne for små og det er nederen at forhandlere og private er blandet sammen...

Kommentér på:
vedr. det nye bilmarked blad

Annonce