{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

audi a6 fra tyskland... {{forumTopicSubject}}

ja jeg søger nogen der har hentet en a6 i tyskland, for at finde ud af den billigste måde at hente den med hensyn til afgift og det. har nemlig været på skat.dk hvor det blev cirka 70000, men det må da kunne gøres billigere...??
så hvis du har hentet sådan en i tyskland må du gerne lige skrive til mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi a6 fra tyskland...
  • #1   26. maj 2008 Nu er Audi A6'er jo lavet helt tilbage fra 1994 så der kan være stor varation på afgiften og en bil der er mere end 8 år gammel bliver ikke extra beskattet af extra udstyr.

• #2   26. maj 2008 den jeg har kigget på er fra 98

• #3   26. maj 2008 Den billigste måde er at tage ned og betale og hente den selv køre den hjem til danmark og betale skat af den, Det der så kommer til at spille ind er motor størrelse og hvilken stand den er i.

Der er som sådan ikke en måde, hvor man kan gøre noget så afgiften bliver mindre.

Nogen gør det de f.eks køber en bil med læder kabine, piller den ud og sætter en alm stof i betaler afgiften og sætter læder i igen, på den konto så spare lidt på afgiften, men i det en bil fra 98 er mere end 8 år gammel vil udstyret ikke havde nogen betydning, men det vil standen af bilen, så alt efter hvilken stand den er høj middel lav og hvor mange km den har kørt, så er spørgsmålet om du vil finde en som ikke er i god stand og spare lidt afgift eller om du vil finde en i god stand betale det som det koster.

Uanset hvad vil du nok spare lidt mønt i forhold til hvad de står til her hjemme, men husk også på der er udgifter ved at hente og en A6'er har ikke de store problemer, ved at færdes på de danske veje, de lider ikke af rust f.eks, fordelen ved import kan være at du nemmere kan finde en med lav km tal, men pas på der er mange som er blevet snydt, hvor tællern er blevet ændret.

Jeg har ikke selv imporetere en a6'er men håber mit indlæg var til nogen hjælp.

• #4   26. maj 2008 oka... jamen det var til hjælp jeg er da blevet klogere ihvertfald...

• #5   26. maj 2008 Det var så lidt, nu vil jeg ind og se dyner.

sov godt.

Kommentér på:
audi a6 fra tyskland...

Annonce