{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Super BILLIG bil-forsikring ! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,
Søger i en billig forsikring til jeres slæde, så ville jeg VARMT anbefale at kontakte ETU-forsikring. Er jeres slæde dyrere end 100.000, så er det absolut en kanon handel.
Jeg betalte før en bondegård på BMW'en før, men efter jeg kontakte ETU, så var de i stand til at halvere prisen... eneste forudsætning er en selvrisiko på 5 jern samt en minimum-alder på 25, samt laver indbo og ulykkesforsikring hos dem. Overall er kanon handel dog.....

SKIFT NU !

<b>PAPPI

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super BILLIG bil-forsikring !
  • #1   29. maj 2008 æhh har du læst det der med at man ikke må reklamere i forum??

bare nysgerig??

• #2   29. maj 2008 istedet for at slynge ord ud vil jeg gerne have nogle tal på det ? smiley

• #3   29. maj 2008 syntes gang på gang at man hører om at etu lover en kanon pris på forsikring, og når folk så får regningen, er der lige noget oveni prisen som de ikke har oplyst noget om.... men aner ikke om der er hold i det...!?

• #4   29. maj 2008 Dette har INTET med reklame at gøre, blot et godt råd fra en bil-entusiast til en anden !

Betalte ca. 16.000 før, fuld kasko. 3 års skadefri kørsel, selvrisiko på 3200,-
    NU : 6.800, selvrisiko 5000,-

• #5   29. maj 2008 Pappi: er det en nyhed? lol... prøv at søg i forum efter ETU eller DAF...

• #7   29. maj 2008 chris - der er da ingen der snakker om reklamation ? smiley

det er et pænt fald i prisen men det kan vidst ikke betale sig for mig ihvertfald smiley

• #8   29. maj 2008 fik min mazda til 5300 som 18årig det er da en fin pris og der har ikke være nogle problemer de sidste 5mrd jeg har haft dem

• #9   29. maj 2008 Hej folkens

jeg har samme indtryk af ETUs priser, de er virkelig billige.... jeg har tilmed selv en bil forsikret hos dem MEN MEN MEN:

De får rigtig mange hug i dagspressen og i forsikringsbranchen for deres service, de svigter kunders udbetalinger af skadeserstatninger osv..... ergo vær varsom og læs lidt INDEN I bare kontakter og kun går efter en lav præmie....jeg overvejer selv at stoppe med ETU af samme årsag

• #10   29. maj 2008 Pappi
    Har hørt at de er billige men så tjek lige www.fdmforsikring.dk ud !
    Der sparrede jeg lige 10.540 kr pr år på min RS og sparrede 7000 kr i selvrisiko pr. år....c",)
    For mit vedkommende var ETU for dyr ift FDM forsikring..

• #11   29. maj 2008 jep, samme her.. de er til at snakke med, forsikringen på både min 106 rallye og nu min 406 turbo blev halveret i forhold til det billigeste jeg ellers har kunnet finde. og de gav mig endda lov til at forsikre en 406 V6 som 22 årig :s det er altså 194 hk i stedet for de max 115 hk som de normalt går til under 25 år.. jeg har sku aldrig haft problemer med dem endnu, og ejg har været der siden de startede for lidt over 1 år siden smiley

• #12   29. maj 2008 chris - hæ hæ beklager men jeg kunne ikke lade være smiley

allan - puha fdm er godt nok dyre for mig smiley

• #13   29. maj 2008 Lars K>> netop....og læringen af dette er; når det kommer til forsikringen er det dyrt for den ene og billigt for den anden.....ergo når man vil kende præcise priser må man kime selskaberne ned !

• #14   29. maj 2008 jeg brugte en dag på at ringe rundt til MANGE forsikrings selskaber og må indrømme ETU er fanme nogen amatøre aldrig om jeg ville havde noget hos dem, ville sgu ikke turde heller betale en tusse mere om året i et selskab der har styr på deres ting.

Flere og Flere har været udsat for dårlig service og nogen har ikke fået dækket skader igennem ETU, som skulle så de bliver kigget igennem sømmene nu, så vil ikke anbefale at tegne forsikring igennem dem, det ville heller ikke undre mig, hvis de lukker forretningen.
    Så mit råd er vent med at blive forsikret hos dem.

• #15   29. maj 2008 Jeg har lige skiftes fra etu til tryg

Jeg fik nogle kanonpriser på alle mine forsikringer ved etu.
    3600 for ansvar for min honda
    og en fuldtidsulykkeforsikring på både kæresten og mig til 2500
    MEN
    da forsikringerne ved det gamle var opsagt og girokortet fra etu kom var prisen noget helt andet en det aftalte i telefonen.
    Forsikringsmægleren sagde jeg skulle snakke med bogholderiet og omvendt,
    det endte med girokort på 8500 på bilen og 3200 på fuldtidsulykkeforsikringerne
    6100 som aftalt endte på 11700 på girokortet, det samme skete for 3 kammerater som skiftede samtidig som mig.
    IKKE en person på etu ville snakke eller være flinke over for nogle af os efter at girokortet var sendt ud

• #16   29. maj 2008 giver forresten 5500 ved tryg nu for ansvar med tyrveri og brand med 0 kr i selvrisiko og 1600 for fuldtidsulykkeforsikringerne som lovet ved første kontakt

• #17   29. maj 2008 selvrisiko på 5 jern ?????
    Hvad fanden betyder det

Kommentér på:
Super BILLIG bil-forsikring !

Annonce