VW Vento - Diverse spørgsmål VW Vento - Diverse spørgsmål
Hej Folkens.
Jeg har nogen små ting jeg godt vil have lavet, så ventoen efterhånden er nogenlunde samlet, og i ordenlig stand indvendigt og udvendigt.
De sorte lister der sidder på dørene, og rundt på kofangeren..
De er efterhånden blevet lidt "matte" med tiden - hvordan får man disse til at skinne ordenligt igen?
JEg har prøvet med "vinyl makeup" - men gavner nu ikk ret meget sys jeg..
Det næste spørgsmål er så:
Min lås til aflægger rummet har været knækket, så jeg har måtte bruge en skruetrækker for at kunne komme ind i handskerummet.
Jeg har nu købt en ny "lås" dertil - http://www.howdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=253697 - meeen hvordan fanden får man den gamle ud, og monteret den nye? For kan da ikke umiddelbart se skruehuller eller noget, og den sidder da godt fast.
Sidste spørgsmål er så ..
De lister der sidder hele vejen rundt indvendigt i kabinen sidder sgu ret dårligt i min bil - der må være nogen af de "holdere" der er knækket, men jeg kan så se, at der åbenbart sidder flere forskellige af de holdere.
ER der nogen der har et "billede" af hvor og hvormange, og hvad for nogen holdere der skal sidde dernede, så jeg kan få den sat ordenligt fast igen, så de ikk hele tiden falder af og rasler.
nov 2003
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 244 Svar: 965
jun 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 97
VW Vento - Diverse spørgsmål