{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Hærværk!!!!! {{forumTopicSubject}}

Til alle på Stevns, eller der har været natten mellem Lørdag og Søndag på Stevns Truckerstævne og kræmmermarked.. Jeg var så fornuftig at blive kørt hjem da jeg havde drukket en hel del, og idag bliver jeg vækket ved at min kammerat som holdt ved siden af min bil ringede og fortalte at han havde fået skåret sine spritnye 33" dæk op, begge dæk i højre side.. Og at jeg havde fået skåret begge mine 35"dæk på forhjulene op.. De havde dog kun haft held med det ene, og man kan se at deres kniv er knækket da de har prøvet med det andet, for der lå spidsen af en kniv i græsset.. Jeg bliver så rassende når jeg kommer ud og finder min egen og andres biler sådan.. Det kan simpelthen ikke være rigtigt man skal køre en brandert hjem, fordi man er bange for at der skal ske noget med ens bil..

Så til alle der hører noget eller har en ide om hvem det kan være, så udlover jeg en dusør på 1000kr til oplysninger der fører mig på sporet af de skyldige..

I andre må selvfølgelig også skrive og give jeres mening til kende, jeg sys i hvert fald det er ærgeligt, ligemeget hvem det sker for..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk!!!!!
Kommentér på:
Hærværk!!!!!

Annonce