{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang ombetrækning, filter osv {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger. Fik ikke nogen svar sidst jeg spurgte, så håber jeg får denne gang smiley Har lige fået aftalt pris osv med en uno fra 81.

Men den er meget grim indvendig og det skal laves meget om. Og så skal lýden os være en del bedre.

Nogen der ved hvordan man ombetrækker alle sæder? Hvilket stof og hvordan man gør det? Evt hvor man køber det stof.

Jeg vil gerne ha et greenfilter/k&n filter i. Er det bare at sætte på sådan en gammel øse? Er der noget der skal justeres osv?

Og nogen der ved om det er svært at skifte kaburator? Der følger en ny med da den der sidder i vist er ret færdig.

Hvis i har nogen billige ideer til indvendig "gejl" eller bare noget der kunne gøre den noget kønnere ville det være fedt.

Tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang ombetrækning, filter osv
  • #1   5. jun 2008 Også tænkte jeg lidt på. Ved i om en fiat uno turbo motor passer ned i den?

• #2   5. jun 2008 man kan købe sædebetræk i t.hansen.

karburatoren er nem at skifte på en uno. den kan laves med et bøjet søm og en hammer - lidt lige som en puch maxi.

turbomotoren passer sikkert i.

mht. luftfilter skal du nok igang med at bygge noget selv. der skal ikke justeres noget efter montering.

• #3   5. jun 2008 Takker for dine svar mahtias. Så vil jeg da gå i gang se om jeg ikke kan få fingre i en sådan en motor istedet for den lille 60 hestes.
    Luftfilter må en kammi lige skifte så. Roder helst ikke før jeg har set hvordan det skal gøres smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang ombetrækning, filter osv

Annonce