Så fik man lige stenslag!! {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige så heldig at få et ordentligt stenslag i min fine orange lak..
Jeg kom kørende på en smal vej ude på landet, der kommer en modkørende bil, så holder jeg pænt rigtig langt ud i siden og holder helt stille, så der er masser af plads til den anden, da de så kommer tættere på kan jeg se at de kommer stærkt og jeg tænker straks, Åhh nej ikke sten.. Så de kører ud i gruset ved siden af vejen med meget høj fart og der flyver flere sten op på min bil, jeg tænker bare ÆV!
Ikke nok med det, men de skulle også lige helt uhæmmet give mig fingeren ud af vinduet (det var 4 unge drenge med høj techno musik) og råbe et eller andet som jeg ikke hørte..
Desværre nåede jeg ikke at se hvem det var, deres nummerplade eller hvilket bilmærke det var, så kun at den var blå, så bliver det jo ligesom lidt svært at finde synderen.
Undskyld hvis indlægget generer nogen, men det kan bare pisse mig af når man ikke tager hensyn til andre.. Jeg er simpelthen så træt af det her lige nu!
mar 2007
Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
generer ik mig dit indlæg:-)
dog generer det mig at sådanne typer du skriver om der findes
har selv prøvet noget lign
- dog bare en gammel kælling med spasserkoblingsknæ som satte i gang i sten ved noget marked
hun slaskede sten op på min lak
lortespasserkælling
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 125 Svar: 450
mar 2007
det sjove er at de som regel skal råbe og spille seje/smarte når de er flere sammen
er de alene er de små
for et stk tid siden kørte jeg med min svoger
vi holdt ved banken og svoger hævede penge mens jeg sad i bilen på p-pladsen
rundt kom en lille rød stylet fiat uno med 4 unge fyre i
vi skulle så lige have en pose affald ud foran bilen (grillmad) og et råb som spasser /ludere af førern
(kendte dem ik)
nå men vi grinede lidt af det og ignorede det
men da vi så kørte lidt senere mødte vi samme bil - dog var han alene denne gang
ha ha sjovt at se han var meget lille og turde ikke engang kigge på os da vi holde i venstesvingsbanen og han i højresvingsbanen i lyskrydset
de er så seje når de er flere men små alene
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 102 Svar: 274
Men det der er ekstra træls er at min bil er nylakeret for 2 år siden og der var ikke den mindste rids i lakken! Det er bare så surt!
aug 2007
mar 2007
det er så morsomt
aug 2007
Så fik man lige stenslag!!