{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

HÆLP!!!! {{forumTopicSubject}}

skal have mine plader igen nu!!

jeg have en aftale med min bank om at jeg skulle have ny bil, de lånte mig pengene til bilen, så skulle pengene fra min gamle bil som jeg solgte bruges til den nye forsikring, self en god deal. men jeg fik ikke nok fra den gamle bil til at dække det kursus jeg skulle have (respekt for fart) og min nye forsikring. men min bank ville ikke låne mig flere penge:S dårlig rådgivning!!!! jeg aftalte med tidliger ejer at jeg kunne kører på hans til jeg tog kurset. så skete det at min kobling gik til og jeg havde jo ikke mange penge at gi af, så bilen skulle laves sort, jeg aftalte med en mekanikerat jeg stillede den hen til hans mester, så vil han kigge på den når han kom tilbage fra skole to dage senere. men han havde så glemt at sige det til sin mester så mester meldte den ulovligt parkeret og politiet ringede til min bils tidligere ejer og han skulle fjerne den med det samme og de tog mine plader smiley men først her over en måned senere og mange trælse episoder har jeg fået en ordentlig bank og god rådgivning så nu har jeg bestilt kursuset og bestilt forsikrng, men hvad skal jeg gøre ved omregistrering? skal jeg bare forklare dem min sitoation eller? på forhånd tak, håber i kan hjælpe mig lidt derude! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HÆLP!!!!
Kommentér på:
HÆLP!!!!

Annonce