964 visninger
|
Oprettet:
spørgsmål om Peugeot 306 GTI {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg overvejer at købe en pug 306 GTI årg 98-2001 så kunne godt tænke mig at høre om dem, der har en, om hvad de synes om den, dårlige og gode ting.
Er der nogen årg. man skal holde sig fra
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.886
http://www.hi-speed.dk/306.html
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 282
Elektronik, lysende lamper.. osv.
Urolig tomgang, tomgangsmotoren har det med at begynde at gå trægt, med dårlig tomgang til følge.
- Det er de problemer jeg havde med min, det er vist i øvrigt også de mest gængse.. - kig selvfølgelig efter rust, det er jo ikke en helt ung bil mere.. - dog er de generelt rimeligt godt beskyttede - men skærmkanter er stadig udsatte.
Derudover kan der som alle andre "sporty" biler være problemer med Syncromesher - specielt 2-3 gear.. det kan være svært at gear'e hurtigt op og ned - særligt udtalt når olien i gearkassen er kold. - Kør en tur og prøv lidt hurtige gearskift.
Men er det en bil der er kørt fornuftigt og holdt pænt med rep og service, så kører den fantastisk, motor går hamrende godt og køreegenskaber er omend lidt luskede for en urutineret bilist så helt kanon. - Har Johnny Brian haft fingre i den så hold dig væk fra den, den ligger op til at blive kørt hårdt .. og har sikkert også været det.
spørgsmål om Peugeot 306 GTI