{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gulpladede og højrestyret biler!!!
  • #1   14. jun 2008 kommer jo helt og aldeles an på behov.. har du ikke brug for mere end de to sæder.. så køber man selvfølgelig gule plader, da du får en LANGT federe og bedre bil til meget lavere pris..

men har man brug for de ekstra sæder så køber man jo en på hvide plader smiley

men igen.. er der mange der lider af lidt misundelse og så skal man nok altid høre for den der.. at man ikke har råd til at købe en "rigtig" bil..

• #2   14. jun 2008 sys da det er lige mget hvis man ikke har brug for sæde pladsen så ville jeg da os helt klart tage en guldpladert!

• #3   14. jun 2008 uncool

hvide plader er det eneste som dur smiley

• #4   14. jun 2008 højrestyret er da også noget klamp... fordelen kan jo være, hvis man selv kan ombygge den til v. styret så har man jo sparet lidt i afgift en 20-25% mener jeg

• #5   14. jun 2008 B4NDIT ™: uncool?`what? giver jo igen mening er vel os uncool at køre rundt i et look som ikke er selve bilen?

• #6   14. jun 2008 Altså hvis man går lidt op i prestige så er gule plader jo yt, personligt syntes jeg det er syndt at biler som f.eks Leon Cupra og Audi S3 nu kan fåes på gule, ja så er der nogen der siger det er den samme bil meenn det er det ik helt du mangler jo halvdelen af indmaden ;-). og jeg må indrømme at jeg endnu ikke har mødt nogen der på et eller andet tidspunkt har brug for bagsæder, så er der de vandede argumenter at så slipper man for at køre "taxi" for sine venner baahh dårlig undskyldning for at man i bund og grund ikke har råd til at købe bilen som den oprindeligt var tænkt.

• #7   14. jun 2008 hehe... ja det er nok samme pointe som folk har... de fleste har den opfattelse af at folk prøver at være/have noget de ikke reelt har råd til..

men i bund og grund er det bare misundelse, også derfor man skal slippe misundelsesafgiften når man kører gulplade..

• #8   14. jun 2008 syntes kun man ser de der nye seat leon osv på guleplader syntes selv det ser tamt ud men er sku da lige meget vis personen ikke skal bruge flere sæder

• #9   14. jun 2008 hehe.. jeg skal da heller aldrig have en gul plade bil uden det decideret bliver arbejds bil smiley

da jeg vil have mulighed for at have folk med.. og har man familie jamen så er den sag jo afgjort smiley så selv om næste bil bliver en noget højere klasse end den nuværende.. så bliver det på hvide.. og vi får se hvor meget man tillader sig at punge ud..

• #10   14. jun 2008 prøv også at læg mærke til at dem der har en cupra på gule, hvor megt der bliver gjort ud af at dække hele nummerpladen på deres billeder, det er jo fordi de er klar over at rigtig mange ikke syntes det er fedt på sådan en type bil.

• #11   14. jun 2008 man skal bare huske på gulpladet er billig her og nu, ja men den taber også mest i værdi Hurtigst.. og sikkert også svære at sælge da ALLE får gule plader , ingen vælger hvide plader på de fede biler.. har intet til overs for gulplade biler, det er bare varevogne og ja de er dediceret til arbejds smaderkasser..

• #12   11. aug 2008 Per, prøver da ikke og dække min nummerplade?
    Personligt så er jeg lidt ligeglad med om det er gule eller hvide, selvfølgeligt er det fedest og ha den på hvide, uden tvivl.
    Men efter som jeg ikke har familie eller brug for de bagerste sæder, ville jeg mene det da er direkte dumt at betale for noget du ikke bruger..

Og nej er ikke fordi jeg ikke har råd til den på hvide.
    Som min står nu koster den langt mere end hvad en cupra på hvide plader ville koste.

Kommentér på:
Gulpladede og højrestyret biler!!!

Annonce