{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Hjlæp til bil. {{forumTopicSubject}}

Hej alle . Jeg skal til at have en bil (min føreste bil) også tænker jeg meget på hvad det skal være for en, for jeg har på ingen måde forstand på biler, men dog kan jeg lide farten ;D . så jeg ville bare høre jer om en god hurtig og smart bil . hvad skal jeg kigge efter ?? hvad mærke hvad model ? smiley

På forhånd Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjlæp til bil.
  • #1   15. jun 2008 fiat ritmo. den er god

• #2   15. jun 2008 Ikke Fiat. Bare hør på navnet ad ad.

<b>VW GOLF!

• #3   15. jun 2008 Hvad vil du gi???
    Som første bil: Golf 2, corolla o.s.v
    Og kan anbefale et fart kursus, det hjælper en godt på vej, til en lavere forsikrings pris.

• #5   15. jun 2008 køb en golf2 eller en daihatsu charde de er billige i indkøb og at køre i

• #6   15. jun 2008 Nadja h . jeg vil højest give 30000 . men er ikke så glad for WV

• #7   15. jun 2008 Det der med Fart kursus er spild af penge..
    Du kan få din bil forsikret til lige så billige penge hvis du bare ringer rundt til mange forsikringsselskaber og prutter med prisen..

• #8   15. jun 2008 en charade.. altid sjov,

• #9   15. jun 2008 tja - alt kan jo mere eller mindre køre hurtigt... men husk - du skal jo også forsikre skidtet..

jamen - jeg får da bare min mor til at forsikre den.... ja - det er sikkert en fin ide.. så længe der bare ikke sker noget... sker der et uheld, og fatter forsikringen mistanke bliver for det første både DU og hvem end der har været så letsindig at forsikre dig bilen blacklistet...dvs. ingen af Jer nogen sinde skal gøre sig forhåbninger om at opsamle bonus. og JA forsikringsselskaberne lader det gå videre hvis man tror man slipper uden om bare ved at flytte et andet sted hen.. Derudover kommer brugeren af bilen til at betale hvadend der er sparet ved den lille fidus - pænt træls hvis man har kørt på den måde i 5 år... derudover kan forsikringsselskabet kræve extra selvrisiko... Jeg siger ikke du har planer om at lade en anden forsikre den, jeg gør dig bare venligst opmærksom på konsekvenserne ved det...

Køb en billig corsa B eller en rolla og få den i eget navn - og frem for alt KØR ORDENTLIGT!

• #10   15. jun 2008 Frank F
    Vil ikk give dig helt ret.. Det har hjulpet mig, og tror også andre.

• #11   15. jun 2008 min forsikring kom til at koste mig mere hvis jeg tog det..
    skulle af med 9k hvis jeg tog det.
    og nu kommer jeg af med 6.5k ved andet selskab.
    skal siges jeg er lige kommet over på 2år.

Kommentér på:
Hjlæp til bil.

Annonce