{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang begynder bil??
  • #1   20. jun 2008 tjaaaa...

Corsa B har bedre sikkerhed i og med den har airbags og muligvis ABS... Den er nyere end corolla'en. Det er ikke for at corolla'en har det med at ruste så slemt - det er der andre opler der er bedre til. Motoren er holdbar og solid og nem at skrue i. Corolla'en har ingen aktiv sikkerhed, men motoren er lige som corsa'ens solid og nem at skrue i. Corollaen er dog ikke synet - ved du, hvad der skal laves ved den, førend den kan synes igen? Kan det gøres inden for ca. de 10.000 der er til forskel på de to? Corsa'en er nysynet, og der har du som minimum bil i 2 år. Corolla'ens pris taget i betragtning, kunne jeg godt mistænke den for at være et mekaniker-tilbud, der let kan løbe op.

Hvad med rust - er der overfladerust på de to?

Personligt ville jeg vælge corsa'en, da den er nysynet (bil i 2 år) og har en masse dejlig sikkerhed. Dermed ikke sagt at corolla'en er en dårlig bil - slet ikke... men til 5500 kr, er jeg lidt mistænkelig på den... Som ny bilist kan man let få nok at bruge pengene på, fremfor at skulle syne en bil om 5 mdr.

• #2   20. jun 2008 Som Egernet siger .. corsaen .. smiley .. selvom om endda er stor Toyota fanatikker .. ersimpelthen bare sikker på at corsaen er så mget mere bil for pengene i dette tilfælde ..

• #3   20. jun 2008 Jeg ville også have satset på corsaen, for som freakazoid siger, du får meget mere bil får pengene.

• #4   20. jun 2008 tag en ny synet bil som du kan Øve" dig i , i 2 år..

Kommentér på:
ang begynder bil??

Annonce