{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "seat altea svinghjul"
Seat Altea svinghjul
Hej jeg er ret sikker på at mit svinghjul på min seat altea dsg skal skiftes. nogen der ved hvad såden er svinghul koster? evt ved køb i Tyskland. og hvad koster det hvis man bare køre på værksted i ...
Hej jeg er ret sikker på at mit svinghjul på min seat altea dsg skal skiftes. nogen der ved hvad såden er svinghul koster? evt ved køb i Tyskland. og hvad koster det hvis man bare køre på værksted i ...
Skrevet af: Brian J - 14. feb 2014
seat altea dsg svinghjul
Jeg skal have skiftet mit svinghjul som overskriften siger men nogen steder kan jeg læse mig frem til at koblingen skal skiftes samtidig? men hvorfor det når den ellers køre fint? derudover kender i ...
Jeg skal have skiftet mit svinghjul som overskriften siger men nogen steder kan jeg læse mig frem til at koblingen skal skiftes samtidig? men hvorfor det når den ellers køre fint? derudover kender i ...
Skrevet af: Brian J - 18. feb 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 8 Emner: 107 Svar: 203
lidt svær og forklar men heldigt de har gjort det dejligt let og skifte . så de var nok klar over det hehe
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 645
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 5 Svar: 209
seat altea svinghjul