{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Alle de 10-taller.... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare sige at jeg synes det er for plat med alle dem der giver folk et 10-tal for selv at få et 10-tal tilbage, og dem er der sq en masse af herinde... F.eks gav jeg en gammel Fiat Uno, som der ikke er lavet noget specielt synligt ved ( http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6219) et 3-tal!! Jeg synes den er under standard (dvs. 5 i skala'en) i forhold til hvad JEG ville køre, dermed siger ikke den ikke er ok for andre, men folk skal sq ikke bilde mig ind at de synes at det er den fedeste bil overhovedet og det er jo det de indikerer med et 10-tal, at det er creme de la creme... Det synes jeg er plat, og så bliver ejeren så snot fornærmet at han giver mig et 1-tal og jeg kræver sq ikke at få et 10-tal eller noget, men han skal sq heller ikke bilde mig ind at han ikke synes at den er bare lidt fed, jeg vil vædde 10.000 kr. med at hvis jeg havde givet ham 10, havde jeg fået det samme tilbage, og hvad er nu det for noget??? Jeg havde kunne acceptere alt over 5, for min bil er der lavet noget ved og jeg har gjort noget for at lave den fed (efter min mening) og selv om jeg godt ved at folk har forskellige meninger, tror jeg sq seriøst ikke at det er den grimmeste bil han nogensinde har set, hvilket han jo viser ved at give mig et 1-tal.... Der er sikkert mange som bliver sure over denne kritik, men tænk lidt over det næste gang i ser på hvem der har fået 10-taller af hvem og omvendt... Der er sq lidt for meget tudefjæs over det... Jeg ved da godt at jeg ikke har en eller anden syg Ferrari og kan derfor sagtens acceptere at jeg ikke har 10,0 i snit, til gengæld skal folk så heller ikke smide med sten hvis de selv bor i et glashus....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle de 10-taller....
  • #1   4. nov 2003 Den der "gamle" fiat uno er nok en af de flotteste uno turbo jeg har set.¨Så 3 er måske heller ikke en fair karatere, men hver sin smag. Det er jo heller ikke sikkert, at han syntes at din standart citroen, med det sædvanlige standart skørtesæt er noget specielt. Men igen, hver sin smag....

  • #2   4. nov 2003 Det kan da godt være at du (også) synes den er flot, ligesom så mange åbenbart gør, men er 10 så en fair karakter??? Er det ikke hvis det skal være det bedste af det bedste? Jeg sagde jo også at min ikke krævede et 10-tal, men du kan da heller ikke ærligt sige at den er et 1-tal værdigt??? Det grimmeste af det grimmeste?

  • #3   4. nov 2003 Det kommer an på hvad "du" syntes... 1 = kedelig... 10 = fed... sværer er det ikke... om man så syntes en bil er kedelig eller fed er op til en selv... har da givet et par ti-taller, og har da også selv fået et par selvom min bil ikke oser af at der er lagt vildm mange penge i den...

    Men jeg kan da godt følge dig i din kritik, der bliver givet mange ti-taller... men det er jo ikke en konkurrence... så det må være hvad det er... om det så er en fair karakter, er op til den der giver den...

    Mvh Peter...


  • #4   4. nov 2003 Til peter, jeg kan også godt følge dig, men er vi enige om hvis jeg havde givet ham 10, så havde jeg 100% ikke fået et 1-tal???? Så er det jo heller ikke hans ærlige mening? Det kan c'følgelig også godt være at det bare er mig, der er helt galt på den?

  • #5   4. nov 2003 Rigtigt nok... man er næsten sikker på at få en høj karakter tilbage hvis man giver en selv... lidt trist... men sådan er det... man kan godt give sin ærlige mening... men man kan jo godt være flink når man giver karakter... :o) og så behøver man ikke at blive sablet ned fordi man giver sin ærlige mening... det er jeg helt enig i...

  • #6   4. nov 2003 Det er nok mest som det gamle ordsprog siger, at hvis man ikke har noget godt at sige, skal man helt lade være med at sige noget... (I guess) Og så kan alle lægge og rulle med deres 10-taller *s*

  • #7   4. nov 2003 børnehave hvad fanden betyder de karekterer...... not a shit!!!!! det er kun for show and shine dette site er her for så skod de karekterer hold nu op..

    sådan noget lort tag sig sammen!!!


  • #8   5. nov 2003 Det kan godt være at Uno'en i dine øjne ikk er fed, men at sige at der er standard det er da noget VRØVL!

    Prøv at læse hva han skriver og så kig på billederne igen

    og at du umiddelbart giver ham 3 uden at ligge en kommentar der begrunder din karakter, det syntes jeg er forkert!

    Men som Morten siger så betyder DE SKIDE KARAKTERE IKKE EN SKID!

    Bilgalleri.dk er et sted man kan vise sin bil og i nogle tilfælde få noget konstruktiv kritik og/eller noget ros for det man har lavet!


  • #9   5. nov 2003 Skal en bil være totalt spoleret af alt muligt brian grej før den er fed? citat "F.eks gav jeg en gammel Fiat Uno, som der ikke er lavet noget specielt synligt ved et 3 tal" EN original bil kan sagtens være flottere, end en bil der er klisteret til med alverdens kæmpespoiler, neonlys, sneskrabere og det obligatoriske KN-direct-injection-super-duper-cooler-twister-power-kit smiley som giver 15hk....NOT. Hvis du syntes hans var 3 værd, kan han da meget vel syntes at din er 1 værd. Hellere en ulv i fåreklæder, end en #lots of show, but no go"

  • #11   5. nov 2003 Jeg har jo sagt det åbenbart kun er mig, der ikke bryder sig om hans Uno, men ingen af jer svarer på om I tror han havde givet mig et 1-tal, hvis jeg havde givet ham et 10-tal...??? Det er da for plat at det skal være sådan, men jeg forstår ikke jeres logik, det er overhovedet ikke ok at jeg giver ham et 3-tal, men det er okay at han giver mig et 1-tal? Okay, jeg kunne da godt have skrevet en kommentar, men hvad skulle jeg have skrevet, jeg synes ikke om bilen, synes den er grim & kedelig (ligesom I allesammen åbenbart lige pludselig synes at min er) og hvorfor skulle jeg skrive det til ham??? Det er jo ikke fedt at få at vide... Lagde til gangæld en ærlig stemme (hvorfor skulle jeg ellers have lagt den?) for at se fordelingen af stemmer osv.

  • #12   5. nov 2003 Den evige diskussion...

    Ligesom tidligere diskussioner omkring det samme emne, bliver man aldrig enige. Folks smag (og hjerner) er forskellige. Nogen giver et 1-tal på en rigtig flot stylet bil og nogen giver et 10-tal til en "grim" bil. Og hvad så !?!
    Jeg bruger Bilgalleri fordi jeg gerne vil se på andres biler og vise min egen bil frem. Hvad andre tænker om min bil, er op til dem. Vil de give mig et 1-tal - jamen så kan de vel ikke lide min bil. Lad os nu komme videre - man skal ikke tage en karakter for mere end hvad den er. ET TAL !


  • #13   8. nov 2003 Du er sgu god nok jimmy......


Kommentér på:
Alle de 10-taller....

Annonce