{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Claus L
Claus L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 64

NU ER JEG TRÆT........................ {{forumTopicSubject}}

af små fucking pisunger der ikke kender forskel på dit og mit:

Deceber 2007
Fik stjålet 4 original VW hjulkapsler til stålfælge. De var næsten nye!

Januar 2008
Blev der tyret en sten i gennem sideruden = ny siderude ødelagt B-stolpebeklædning og ødelagt dørbeklædning.
Intet stjålet, ren ødelæggelse!!!!!

Midt sommer 2008
Forsvandt min antenne (alu fra thansen til 99 kr....ja det er jo noget at gøre sig til tyv for)

I nat
Var der så en der manglede 4, A8, narvkapsler med VW logo......jeg har i hvet fald ikke mine mere!! de pryder vel væggen på et teenagerværelse nu.

Politiet??? "neeej det har vi ikke resoucer til at hjælpe dig med"

Ja lidt søndagsvrede fra mig

Nå, jeg tror jeg vil gå ud og shoppe lidt biludstyr på en parkeringsplads i nærheden! det er åbenbart en gængs måde her i danmark.........så pas på jeres biler.........eeeej fis.;-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU ER JEG TRÆT........................
  • #1   29. jun 2008 Ja det er sgu trist at folk ikke kan kende forskel på dit og mit....

• #2   29. jun 2008 Jeg håber, at du har en god forsikring, for du er da over-gennemsnitlig uheldig/udsat...

• #3   29. jun 2008 Du er godtnok også uheldig, men udover ruden er du da sluppet billigt de andre gange syntes jeg nok. men hvad søren skal politiet dog stille op med 4 manglende navkapsler?

Det er tilladt at være frustreret, men også at være realistisk.

• #4   29. jun 2008 Kan sige følge dig.
    Havde ubudne gæster i min bil natten til lørdag.

• #5   29. jun 2008 en alarm er nu en stor fornøjelse smiley med min 120db sirene løber folk sq igen når de røre den smiley

• #6   29. jun 2008 Jeg sætter også en i. For selvom det var første gang i min, så gider jeg ikke mere.

Så nu ryger der alarm i, koste hva det koster...

• #7   29. jun 2008 Det meget normalt Claus jeg har fået stjålet meget fra min bil

• #8   29. jun 2008 Har heldigvis aldrig prøvet det inu , men kæft jeg ville blive sur

• #9   29. jun 2008 Så skulle du prøve og komme ud til en bil du har haft i 6 dage for at finde ud af der er nogen der er løbet med dine 19" fælge. Jeg bliver mere og mere harm som dagene går.
    Var ude i t hansen og hente sådan en ratlås der ligner et bat. Så håber ikke jeg møder mine fælge på vejen for så får jeg sgu en voldsdom.

• #10   29. jun 2008 jo småting, sys det være når man får hapset fælge og anlæg - fandme trist at miste sin nye hu til 6k en uge efter man har sat den i :@

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2007

#11   29. jun 2008 Jacob J
    Jo det er små ting, men når man endelig får investeret i drømmebilen og gerne ville lave noget ved den men konstant bliver påført udgifter pga. andres fulstændige tåbelige udskejelser, ja så for jeg sgu NOK

• #12   29. jun 2008 JEG er fandme glad for at politiet ikke bruger resoucer på at efterforeske en sag om 4 stjålet nav-kapsler....

• #13   29. jun 2008 Andreas V: Ja... Så hellere bruge resourcerne på at spise doghnuts og drikke kaffe smiley

• #14   29. jun 2008 Vi kan alle blive sultene:-)

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2007

#15   29. jun 2008 Nu drejer det politimæssige sig ikke kun om de navkapsler men om alle fire forhold.

En lille historie om det danske politi:
    Fredag eftermiddig møder man det lokale politi på genbrugspladse, 2 mand i fuld uniform og patruljevogn.
    De er så ved at læsse pap af. DET HAR DE ÅBENBART RESOURCER TIL, men resourcer til at at hjælpe en ellers lovlydig borger det har man ikke!!!
    Jeg skammer mig over at batale til den virksomhed, fy for hel....

• #16   29. jun 2008 Claus L: Jeg forstår din frustration - men det er regeringen der fastsætter hvordan politiet skal prioritere. Tyveri fra virksomheder (uanset størrelse) er af højere prioritet end tyveri fra private. Private må selv forsikre sig mod "små-rapserier".

Det er også derfor, at man siger, at DK er et slaraffenland for cykeltyve. Politiet gør ikke noget ved et cykeltyveri, med mindre de fanger tyven på fersk gerning. Et cykeltyveri betragtes som en forsikringssag.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2007

#17   29. jun 2008 uhhg.....jeg fik vidst trådt nogen over tæerne...undskyld....
    Næææ lad os endelig bruge nogle politiresoucer på at få ryddet nogle ungdomshuse og få kørt noget pap væk. Vi skal også huske at få jagtet nogle gulpladebiler, det kan politiet jo gøre når de kører til og fra genbrugsen.......arrrmen den er jo helt gal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #18   29. jun 2008 nu kan jeg ikke se problemt i at de tommer der vogn for pap,vi må jo antage at pappet er kommet efter arbejdesrelteret opgave...Jeg synes det er fint de rydder ungdoms huset og jeg synes bestemt det er bedre og jagte folk der snyd med skat for mange tusind kroner, end at de køre efter nogle stjålet nav-kapsler eller en antene til 99,-....

• #19   29. jun 2008 Nu spørger jeg lige dumt, men hvad skulle politiet komme for? de kan lige som ikke se noget der ikke er der mere... Ring til vagthavende også skriver de det op, og gemmer det til vis de en dag fanger en som tilfældigvis ligger inde med en masse tyvekoster...

Men ærgeligt at miste og få ødelagt ting, det er også sket for os andre og rådet er at investerer i en alarm det hjælper som regel på problemerne...

• #20   29. jun 2008 Who Am I ?: Politiet skal sgu' for fanden da troppe op med 2 patruljevogne (med hunde), og et salatfad fyldt med kamp-klædte, og skaffe manden sine hjulkapsler tilbage!! Hvad fanden ellers!?!?!? Og det skal sgu' gå hurtigt! Hehe smiley

• #21   29. jun 2008 kanon:-).... Ej gu er det da ærligt at folk ikke kan holde fingerne for dem selv, har selv haft indbrud i bil, flere gange, men det der med at tude over politiet ikke gør noget, for et par gamle hjulkapsler, det er piveri....

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2007

#22   29. jun 2008 Nu skulle det her jo ikke have være diskusion om politiets måde at fordele deres resoucer på, det er det så blevet.
    Jeg mener ikke de bruger deres resourcer rigtigt.
    At I mener at resoucer bruges rigtigt er fint med mig, det er jeres holdning og den har I lov til at have.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2007

#23   29. jun 2008 ARRRRMEN....for en gang pis at komme med!! gud fader i skuret!!!!
    Piveri?? det har ikke noget med piveri at gøre, det er en principsag.
    Gid i må få................ ej vi stopper her

Kommentér på:
NU ER JEG TRÆT........................

Annonce