{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Forstår det ikke... {{forumTopicSubject}}

Nu skriver folk sikkert at jeg måske er misundelig og alt det der...

Men forstår ikke sådan en som: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28057

Han har kun lige fået stemt bilen ind og straks søger han udfordringer...

Hvad regner han med...? Hvem ville nogensinde kunne vinde over ham i en udfordring...?

Det er en kanon fed bil han har, men hvor meget er der ved a udfordre hans bil og bare se hans grønne felt stige hele tiden...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår det ikke...
  • #1   11. mar 2005 Kan godt forstå ham... Men må da være kedeligt a blive udfordret herinde... Er jo ikke meget der kan samlignes med herinde... smiley

• #2   11. mar 2005 Nu kommer der enlig en fed bil ind og så har folk ondt i røven. Stakkels mand.

• #3   11. mar 2005 Nej folk har ikke ondt i røven. Han starter med at skrive

"Nu skriver folk sikkert at jeg måske er misundelig og alt det der..."

Og du hoppede lige på.

• #4   11. mar 2005 Jeg syntes derimod det er fedt at man kan have sådanne biler i DK, med alle de forhindringer som staten prøver at ligge for os.

Men sig mig Thomas O .... du er vel ikke i familie eller slægtning til Maersk familien smiley

• #5   11. mar 2005 Nemlig Jimmy... smiley Tak...

• #6   11. mar 2005 Sådanne biler i DK - ehmm gutten bor vist i Staterne så vidt jeg husker at have læst. Men det gør den bestemt ikke mindre fed. Det er snæversynet ikke at ku "glæde" sig på andres vegne. Hvordan ville I selv ha det hvis I kunne have en millionbil og blev slagtet hver gang I fremviste eller omtalte den?
    Nogle gange kagler I mænner sq mere end en flok kalkuner. Få skyklapperne af og nyd at der er en lækker bil at finde herinde smiley

• #7   11. mar 2005 Kian, nu er den jo heller ikke indregistreret i DK, men i USA. Man ja, man kan godt have sådan en i DK, men så skal man jo desværre punge ud pga. de skodafgifter smiley

• #8   11. mar 2005 Det er så en helt anden sag, troede manden boede i DK. Men det er stadigvæk nogle fede biler han ejer!! smiley

• #9   11. mar 2005 Thomas - du må sgu ik glemme af vi er glade for endelige at have noget rigtig lækkert at kigge på, især fordi det lyder ud af bilens billeder, info og din attitude herinde, at det ikke er en fake som meget af det andet skrammel herinde. Så whatsoever nogle herinde kunne finde på at spørge om eller skrive om dig og din bil - prøv at se igennem fingre med det - desværre er det altid sådan når man ejer noget unikt......

Just a few cents.... A

Kommentér på:
Forstår det ikke...

Annonce