{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Forsikring '94 BMW 325 Cab {{forumTopicSubject}}

Hej

Ringede til Alka forsikring igår og bad om tilbud på ovenstående.
Fik at vide at jeg kunne forsikre den med ansvar for 8500, og spurgte så hvad prisen var hvis det skulle være med kasko. Det ville være ca. det dobbelte. Men krævede dog at jeg fik installeret satellitovervågning.

Det sys jeg jo lød fint for er kun 19, men står som om jeg har kørt 3 år skadesfrit da jeg har taget respekt for fart.

Har så lige ringet for at få tilbuddet bekræftet så jeg kan få hentet den vogn i Tyskland.
Nu vil de ikke engang kaskoforsikre den smiley Røvhuller !!

Nogen som kender et sted det er muligt at få forsikret en sådan bil til en ordentlig pris som 19-årig?? med kasko!

Mvh. Eddie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring '94 BMW 325 Cab
  • #2   1. jul 2008 Prøv evt. www.forsikringsluppen.dk
    De kan i første omgang give dig priser fra forskellige selskaber.

Derefter kan du jo så forsøge at ringe ind til de selskaber du selv mener er værd at høre.

Men GF plejer nu at være meget flinke..
    OG BILLIGE.. Har selv givet 9000,- i ansvar for en 320i E30 som 18 årig (2 måneder efter jeg fik kortet)

Alle andre steder ville de have 16.000,- så vidt jeg husker..
    Og der var selvfølgelig også nogle steder der ville have mere.. (:

• #3   1. jul 2008 jeg misunder jer drenge, har 5 skadefri år og alle biler i mit eget navn... jeg gir lidt over 89.000,- for min i fuld kasko!

• #4   1. jul 2008 redline - så bliver du sgu også taget i r#¤%&....

• #5   1. jul 2008 Snak evt. med det faglige hus, der er jeg forsikret, og jeg har sparet mange penge ved at skifte til dem, er dog selv 27.. Men prøv da..

• #6   1. jul 2008 sønderjysk forsikring

• #7   1. jul 2008 Har prøvet sønderjysk og Vejle brand
    Ingen af dem vil forsikre den.

Hmm burde man ikke lave en forening mod de latterlige priser på forsikring i DK og se om man kunne skaffe et tysk firma, til at lave forsikringstilbud til os her i Danmark.

• #8   1. jul 2008 Eddie P
    Du går bare igang smiley

Jeg skal nok søtte op når det hele kører.. smiley

• #9   1. jul 2008 haha okay.

Fuck jeg er træt af de lorte selskaber
    Bare fordi det er en cabriolet.
    En coupe er intet problem. Sådan en kan jeg få til 10500,-

Giver 8200 for calibraen nu. Det er kun fordi det er en cab den er så dyr. Fuck dem. smiley

• #10   1. jul 2008 Er det en E30'er eller E36'er du snakker om? (:

For går selv med små planer.. smiley
    Bare så jeg ved hvad jeg ved hvad jeg evt. kan komme ud i..

• #11   1. jul 2008 hva skal du også med kasko.. kør pænt.. og pas på bilen.. så sker der ingenting, jeg har aldrig haft kasko på.. før jeg er blevet elite billist, og har aldrig smadret nogen af mine biler..

• #12   1. jul 2008 ellers smæk gps overvågning i, koster ca. 2500-5000 kr årligt incl. montering alt efter mærke..

• #13   1. jul 2008 Nu behøver det jo heller ikke at være føre/ejerens skyld at det går galt.. (:

Så den holder ikke helt.. (:

Men hvis nu manden skal tage et lån til bilen, så er det et krav at der er kasko på bilen.
    Hvis han altså ikke kan stille sikkerhed på andre måder.. (:

• #14   1. jul 2008 Copenhagen Cruisers Simon P: Det er en E36'er
    Har lige fået et tip om et lille selskab der skulle være ligeglad med alder. dem snakker jeg med i morgen. Så siger jeg til hvis der er hold i rygterne smiley

B4NDIT: Ja det er rigtigt nok. Det ville bare være ærgeligt hvis den blev nakket. Der er så mange røvhuller derude, så kasko ville være at foretrække. Har kørt 1½ år i calibraen og har da heller ikke lavet en bule endnu. Heller ikke i firmavogn eller noget så det kunne være en sidste mulighed.

Nogen som ved hvor længe man skal køre skadesfrit ved ALKA for at blive elitebillist ?

• #15   1. jul 2008 Eddie P
    Nu hvor du nævner firmavognen..
    Har du husket at fortælle selskaberne at du kører firmabil til daglig?!
    Det kan virkelig hjælpe på prisen, da du kører hver dag..

Da jeg undersøgte priser på en BMW 528i E39, spurgte de om jeg havde firmabil til rådighed hvor jeg sagde nej..

• #16   1. jul 2008 Sig endelig til! smiley
    Selvom jeg vil have en E30 cabriolet..
    Er ikke til E36'ere.. (:

Men ja, sig endelig til..
    Dog kun hvis jeg som Københavner har mulighed for at forsikre mig der.. smiley
    Gider ikke alle de der små sorte jyde-selskaber.. xD

• #17   1. jul 2008 Hehe har lige snakket med dem

Han gad sku ikke kaskoforsikre den. Bliver vist nødt til at det er umuligt med kasko til okay pris

• #18   1. jul 2008 Ja, de kan jo desværre nægte at kaskoforsikre dem.. /:
    Burde faktisk være et krav at de SKAL give en kaskoforsikring, ligesom med almindelig ansvarsforsikring..

Men okay, sker det.. Så sætter de bare nogle høje priser.. /:

Kommentér på:
Forsikring '94 BMW 325 Cab

Annonce