{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Afmontering af forlygter golf 4 {{forumTopicSubject}}

Godmorgen (:

hvorn afmontere jeg forlygterne på en golf 4 fra 02?

der sidder de 2 torks skruer, og hva med bag i ved lygten? altså inde i motorrummet, hvor der nogen skruer der?

nogen der har nogle billeder eller sådan? har ik rigtig ku finde noget info, har søgt på de ting jeg kan komme i tanke om, nu det jo morgen så ik så mange ting hehe, men er der nogen der har et par billeder eller sådan?

Mvh, Mike.

God Dag (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontering af forlygter golf 4
  • #1   15. jul 2008 enten skal d ha kofanger en af eller er der to skruer lige ned bag lygten som d kan se op fra

• #2   15. jul 2008 Du skal ha kofangeren af. Noget være lort..

• #3   15. jul 2008 og hvor mange skruer sidder der lige før man kan få forkfangeren af?

:S

• #4   15. jul 2008 @Mike G - Lowroller ':

Det er et stykke tid siden jeg havde min af for at montere mine lygter, men jeg prøver om jeg ikke lige kan remse dem alle sammen op.

- Fjern frontgitteret, der sidder en skrue lige under VW emblemet, og vist også to mere for oven, hvis jeg husker korrekt.
    - Der sidder en skrue bag hver af de to "tågelygte covers" nederst på forkofangeren.
    - Alle skruerne i inderskærmene, der er skruet fast til forkofangeren.
    - Og så dem du kan se for oven, evt.

Tror det var dem alle sammen. Det er ikke SÅ besværligt som der er bliver givet udtryk for ovenover, men det kommer også an på om skruerne er rustet/iret fast, det var et par af mine, og det var et helvede. Hvis man ikke piller forhjulene af er skruerne i inderskærmene også lidt svære at komme til.

Held og lykke. smiley

• #5   15. jul 2008 esben okay mange tak,nu er der ik tåge lygter på min,

okey, ku heller ik forstå hvorfor jeg ik ku få den lorte grill af :S hehe'

men der sidder en BAG i emblemet? og nogen ovenfra? hvorn får jeg dem af?

men må jo bare prøve mig frem så (:

men tak for det (: noget jeg ku bruge.

• #6   15. jul 2008 Det er ligemeget om der er tågelygter eller ej, skruerne sidder der stadig.

Den skrue jeg snakker om ved frontgitteret sidder UNDER VW emblemet, ikke bagved - du kan se den når du har fjernet gitteret. For at fjerne det skal du bare afmontere den lille pal til frontklapudløseren - der sidder en lille fjeder/clips for enden af palen - og så ellers bare trække gitteret af.

• #7   15. jul 2008 ja okay har kun fået højre lygte i. ku ik få den anden side løsnet, for nede ved tåge lyset i v side ku jeg ik komme til eller se skruen . såå :s

Kommentér på:
Afmontering af forlygter golf 4

Annonce