{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Polering med mothers {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal I ikke tro jeg vil køre en mor op ad bilen...... haha.

Ej spøg til side. Foose bruger wax produkter fra Mothers, som vi har set på tv jo.
Er der nogen som har erfaring med dette produkt?
Jeg overvejer at købe noget hjem for at prøve det, da de har meget brugervenlige produkter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polering med mothers
  • #1   16. jul 2008 Hvorfor ikke? Jeg kender da en mor eller to, som jeg gerne ville gnide op ad bilen;-)

• #2   16. jul 2008 Mon ikke det virker hvis han bruger det? smiley

• #3   16. jul 2008 At Foose bruger det er jo ingen garanti - de bruger hvad de bliver betalt for... Omvendt vil jeg da tro, at Foose har så meget integritet, at han vil stå inde for de produkter han anbefaler...

• #4   16. jul 2008 Rasmus Dam S : Touche:)

Michael M: Jo self virker det. Men hvordan i forhold til Sonax produkter osv. For at jeg gider betale den dyre fragt fra USA og mulig fortoldning af det, så skal det være bedre end det jeg kan købe alle vegne jo.

• #5   16. jul 2008 Umiddelbart vil jeg mene, at hvis det var betydeligt bedre end det man kan købe herhjemme, så skulle der nok være nogen, der havde startet en import af det... Men hvor meget skal du give for en portion, leveret til døren?

• #6   16. jul 2008 At sammenligne en proff-serie plejemidler med en "håndkøbs-serie" som Sonax er nok heller ikke helt korrekt.

Ærligt så er jeg af den overbevisning af proff-serierne mere eller mindre er ligegode, såfremt de anvendes korrekt. Nogle serier kræver måske mere arbejde under forarbejdning - men måske resultatet også holder derefter?

Fx blev MR poleret godt omkring november måned, den har stået udenfor lige siden stortset, ikke vasket eller noget som helst i perioden. Hvis jeg tørrer støvet af står den stadig fuldkommen blank. Eneste der er på den er pollen og det fjernes let med Clay Magic smiley

Kommentér på:
Polering med mothers

Annonce