{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Prøve kørsel af nye biler? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Bær over med mig hvis det er et sjovt spørgsmål, men jeg har tænkt på om man bare går ind til en forhandler og siger man gerne vil prøve en bil eller hvordan foregår det?

Spørger fordi jeg har flere mulige mærker og modeller i tanke som den næste bil. Vi snakker nyere biler fra 2000 og op efter.
Der er snart så mange at vælge imellem og kan ikke bestemme mig hvilken det skal være så er der vel ikke andet et køre at prøvekøre lortet:-)

Rune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøve kørsel af nye biler?
  • #1   21. jul 2008 Korrekt, man beder bare om lov til at prøvekøre og så udfylder man oftest en seddel med kørekortnr osv.
    Nogle forhandlere ser dog gerne man "bestiller tid", så de kan sørge for der er strøm osv på bilen, hvis de har mange stående til salg, så går de jo lidt i "forfald" af bare at stå stille

• #2   21. jul 2008 du hopper bare ind til de forhandlere som har de biler du gerne vil prøve, så laver de en køresedel, og så er du godt kørende...
    husk kørekort og sygesikring...
    hvis det er hurtige spicial biler, kan det være sælgeren køre med en tur... men det er ikke så tit det sker...

• #3   21. jul 2008 ja klart ingen problem i det smiley
    man kan prøve alt det man vil smiley
    men undgå at ta dine venner med osv.. måske kun dig selv, så det virker lidt mere seriøst smiley hvis du forstår smiley hehe

jeg har været ude og prøve den ny skoda fabia combi sport 1.4.. 4 gange nu 2 gange ved hver sin forhandler ingen problem i det smiley han spurgte faktisk mig om jeg ikke ville ud og prøve smiley hehe

• #4   21. jul 2008 jeg gik ind hos en forhandler med en ven og spurgte om vi ikke måtte få lov til at prøve den fordi jeg måske skulle købe en ny bil... jo det var da helt fint men fordi der kun var 30 minutter til at de skulle lukke blev jeg nød til at komme tilbage dagen efter... men ingen problem der han anbefalede mig da os at prøve mere end en bil så jeg kunne finde en jeg kunne li

• #5   21. jul 2008 Japs, men virk interesseret i den pågældende bil, har hos en mercedes forhandler været ude og prøve en brugt AMG E55, fed vogn, og min suzuki Grand Vitara 2.6 V6 jeg har nu havde kørt 14 km da jeg testede den, 64 da den blev leveret tilbage til forhandleren og da jeg fik den leveret havde den kørt 72 km, det kan sagtens lade sig gøre og teste biler,sælgeren kan ikk se på dig om du agter og købe bilen eller bare vil ud og teste den, faktisk skide sjov tidsfordriv til tider.

• #6   21. jul 2008 Jeg er 20 år og har prøvet alt jeg har spurgt efter... Og der har været en del sjove biler i blandt..

Næste sted jeg prøver bliver hos Porsche...

Der handler bare om at virke overbevisende.. Og JA jeg har gjort det i ren morskab smiley

• #7   21. jul 2008 Tak tak folkens:-)

Så der jo ikke andet for end at komme ud og prøve de biler jeg har i tankerne.

Rune

• #8   21. jul 2008 har tænkt samme tanke, altså bare for at komme ud og prøve noget forskelligt...men har aldrig fået det gjort endnu... men kan være det kommer. har sådan en forfærdelig mistro om det nok skal gå galt hvis jeg låner en dyr bil :S

• #9   21. jul 2008 Jeg er sgu aldrig blevet afvist.. det hurtigeste jeg har fået lov til at prøve som 18 årig er dog en Golf GT Sport med 170 HK. Bare kom i noget pænt tøj og virk seriøs, og som sagt ingen venner med. Bed evt. om at få en brochure på bilen før du spørger om du må køre en tur, og sig "Jeg overvejer at købe bla bla" og "har du noget materiale om den bil" og "jeg har haft 2 af (det bilmærke du vil prøve) og vil gerne sammenligne" og alt sådan noget smørelse, så er jeg ret sikker på at du kommer langt smiley

• #10   22. jul 2008 Macnuz: tak for dine råd:-)

• #11   22. jul 2008 En anden god ting er at spørge til leveringstiden på den pågældende bil, hvis den altså er ny. Har prøvekørt en del biler efterhånden, flere gange udelukkende som tidsfordriv, men har ikke fået et afslag endnu smiley

Kommentér på:
Prøve kørsel af nye biler?

Annonce