{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Bil priser SYGT!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om i andre har det på samme måde..
Jeg elsker BMW så har i et godt stykke tid kigget meget på dem på nettet også her inde i BG.

men FUCK hvor kræver folk meget for deres biler fx. Der er flere BMW'er her inde som er sat til salg for over 100.000 kr og det en E36 coupe

Det minder mig om den periode hvor folk krævede det hvide ud af ojnene for deres HONDA'ere.. Som var gennem kneppet top til tå,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil priser SYGT!!!
  • #1   23. jul 2008 når folk sætter priserne så højt får de dem bare ikke solgt så nemt er det

• #2   23. jul 2008 hehe det vændr man sig til...

Find din bil på bilbasen smiley

• #3   23. jul 2008 ligesom golf 2'erne.

• #4   23. jul 2008 Mange af dem jeg har kigget på har ogsa været her inde i flere måneder.. Men helt ærligt de burde fandme slappe af.. Folk vil bare ikke miste 1 kr..

• #5   23. jul 2008 man skal jo tro på sit held :-)... men synes da også selv at priserne er i det høje her på siden

• #6   23. jul 2008 Det er også fuldstændig sindssygt med de priser på BMW.. Men prøv evt. auktioner, der er priserne af og til noget mere realistiske:)

Prøv fx http://www.autocom.dk/ c,")

• #7   23. jul 2008 jeg har lige købt ny polo til konen i dag og fandt den heller ikke her på bg folk tror de er guld værd fandt den på bilbasen

• #8   23. jul 2008 en bil kan jo svinge meget efter hva der lavet ved den osv

• #9   23. jul 2008 der er bare nogen biler der holder prisen bedre jo, sådan er det. Toyota, bmw honda, f.eks pga kvalitet holder længere

• #10   23. jul 2008 Du kan jo bare lade være med at købe dem med allermest udstyr, færrest km og bedste stand.. og så købe en der er smadret både motor og karosse .. så er du jo ikke i det problem .

• #11   23. jul 2008 Jeg er helt enig..
    Kigger også selv efter en, men for satan priserne er høje for tiden.

• #12   23. jul 2008 virus og morten : i kan da godt købe min for under 100.000 hehe

• #13   23. jul 2008 Mener du dit rumskib smiley ?

• #14   23. jul 2008 Toyota holder da ikke prisen bedre end andre japsere. BMW er dyre ja, men der er også stor efterspørgsmål, tilgengæl der udbudet ikke så stort, og det presser prisen op.. simpel erhversøkonomi. Hvis man nu lod være med at købe BMW'er ville priserne falde fordi efterspørgslen falder, sådan er det med alt handel

• #15   23. jul 2008 nicolaj k - jeg forstår godt din bil kan sælges billigt..

• #16   23. jul 2008 Ja ved ikke hvor de får de sindsyge priser fra, til biler der er ca 15 år gamle, og nok også derfor flere og flere henter deres biler i Tyskland!!!
    Mener selv at en e36 coupe fra Fek.s 93 ikke er så meget værd som mange tror..

• #17   23. jul 2008 morten : jeps

steinmeier : køber du den så? hehe... bliver for kedeligt når alle bimmere er gejlet ens...

• #18   23. jul 2008 Steinmeier .

Det værste er de har gået en halv milliard og stadig kræver de sindsyg meget for dem.. Og hvis man tager hensyn til andre ting så er det bla. Benzin priserne.. Så benzin slugende biler RYGER ned i pris.. Men det accepter folk ik.. Hvis det var specialle modeller så OKI m3 alpina så forstår jeg udmærket prisen..

Og en anden ting 96 % af BMW e36 er der blevet fusket med spedo... Og stadig kræver de flere penge.

• #19   23. jul 2008 så køb du en std. opslidt bmw, eller anden bil.... og ofre selv tid og penge på at få den sat i stand, og se hvor du ender.

• #20   23. jul 2008 nicolaj k - tror jeg beholder min i stedet så smiley man kan bare lade være med at overgejle smiley ..

virus - hvis du får en med servicebog(fuldt udfyldt) og km garanti er der ingen problem i det, og det med benzin økonomi er kun for lærlinge/folk med lav løv, for mange siger bare "jeg tanker ved behov" pga der er så meget velstand i DK..

• #21   23. jul 2008 Tak B4NDIT

• #22   23. jul 2008 min coupe kan købes for 130k, og med km garanti 250.000 km... og det er prisen og det er den sat til på kaskoen..

• #23   23. jul 2008 Ja, og faktisk vurdere forhandlerne dem stadig højt i pris, det er kun 316-318 der er billige og så e30érne..

• #24   23. jul 2008 Vel ogsaa derfor der ved mange ann staar "skal vaek nu",de har haft deres bil til salg 3 mdr og forstaar ikke de ikke har nogen henvendelser.Syns nu det gaelder mange andre end bmw,proev at kigge paa 0-3 aar gamle swifter.Nogen af dem staar naesten til nyprisen ????

• #25   23. jul 2008 e30 & golf 1-2 er blevet cult biler, .... og en af disse i perfekt org. stand koster €€€ $$$ , eller en som er 110% gennemført.. og sådan er det bare, nogen kan lave det, andre vil gerne betale sig fra det, og få en bil som er perfekt..

• #26   23. jul 2008 B4NDIT ™

Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener, det er har intet at gore om den er brugt slidt eller i go stand..

Folk generalt her inde i BG kræver meget for deres biler..

Du skal ikke sige at du havde købt en E36 Coupe som har kørt over 200.000 km og m3 styling rundt omgring.. Så lad os SIGER BILEN ER NÆSTEN M3 renoveret i styling.. for 130.000 kr..

• #27   23. jul 2008 virus : ellers kig efter de seneste oprettede bmwer, der kom en 93er 318er ind i går der var, ejers egne ord : pæn, men har lidt småfejl, til 40.000... så skyder du lidt extra i den og du har en fed bil...

• #28   23. jul 2008 B4NDIT ™

Den pris du forlanger er heller ike skudt hen i verjet.. Der kan man se du har lgt arbejd i e46 front nylakeret.. Der får du noget for dine penge.. Det er det som det handler om..

• #29   23. jul 2008 nicolai K

Den overvejer jeg faktisk har kigget på den,.,

• #30   23. jul 2008 for det første rager km. mig ikke en meter... er der fuld service bog på bilen - er det self. et plus, men underordnet for mig.

og havde jeg ikke evnen til at lave en bil selv, ville jeg godt give 130k for at få en, ... og det ses jo tit at folk køber bilerne, jeg har da solgt mange biler...

og en anden ting, vil hellere have en bmw til 130.000 frem for en ny anden bil, fordi bmw holder prisen 80% bedre end meget andet..

franske biler, vag´s , osv blir haglet ned i pris efter kort tid..

kun bmw, audi, mercedes, og specail biler holder prisen..

• #31   23. jul 2008 Tror ganske enkelt at det er fordi folk herinde ofte kun er 18-20 og endnu ikke har fundet ud af at 40k i ekstraudstyr og div gejl ikke goer bilen mere vaerd.Syns tit jeg laeser,men jeg har brugt X antal kr,og hvad saa det blir bilen ikke nyere af

• #32   23. jul 2008 problemet er genneralt her inde på siden.... folk tror de kan få mere for bilen fordi der er skørter på.... NEJ tværtimod... fordi folk der skal købe den ved den er blevet kørt hårdt..

• #33   23. jul 2008 du overvejer at kigge på en 318i til 40k fra 93 ? så er du jo heller ikke særlig klog, for mindre en 25-30.000 kr mere har du en 325i omkring samme årgang, og du kan finde en 318 fra 93 fra 18.000 kr af... og shine den op, og inden du er i 40k, har du den som du vil have den...

så du er da helt galt på den..

• #34   23. jul 2008 Claus S: lige ekstraudstyr kan man da godt få noget for.. hvis det er orginalt...

• #35   23. jul 2008 menne kunne personligt heller andrig finde på at købe en bil herinde... fordi de med meget stor sandsynlighed er blevet kørt hårdt..

• #36   23. jul 2008 Bmw er liebhaveri i DK. Sådan er det bare. De koster det dobbelte fra ny og er derfor også dyrere brugt.
    Har selv lige givet mange penge for en 12 år gammel e39. Men det er en bmw så jeg er ikke nervøs.

• #37   23. jul 2008 til 30 og 18 K hvis du falder over en så sig til.

• #38   23. jul 2008 Laier Nu merner jeg naar folk koeber faelge for 8k saa er bilen 8k mere vaerd,anlaeg for 12k saa er den 12k mere vaerd osv.Saadan virker verden ikke og det er der tilsyneladende mange herinde der ikke har fundet ud af

• #39   23. jul 2008 B4ndit: Du har så evig ret. Han er helt galt på den, hele vejen igennem. Og samtidig påstår han at 96% af BMW´erne er skruet i KM. Prøv at påstå min er det, og så se hvad jeg siger.(eller gør)! . Du har åbenlyst ingen fornemmelse for priser og stand samt sammenhængen osv mellem disse.!

• #40   23. jul 2008 nu er problemet jo nok os at folk sætter prisen efter biler der nogen gange er i lidt bedre stand end deres egen (ikke altid, men til tider) og derved bliver priserne jo ved med at hagle op "fordi min er sku lige 5 kg mere værd end den anden jeg så til salg igår". og så kører det bare derop af

• #41   23. jul 2008 Thomas M

Hvis det får dig til at sove bedre om natten at der ikke blier fusket med spedo så tro på det..

Jeg har ALDRIG sagt der er fusket med din så tak a CHILL pill AIGHT..
    For det andet grundet til det jeg siger ang spedo. er fordi jeg jeg har oplevet MANGE blive taget i røven med det.. Selv er jeg personligt meget i tyskland og kender til og har fået fortalt hvor meget der bir snydt med KM tal på specialt E36

så måske er det dig som er blind og har brug for at åbne dine øjne og forstå at vi lever i en verden hvor der blir fusket for vildt.... men stadig den er en helt anden historie.
    Hva er din bil sat til salg for 230.000

• #42   23. jul 2008 Synes jeg har betale en ok pris for den jeg har.

Jeg har ude og kikke på ny bil op til en ½ mill og sikke alt det lort man betaler alt for meget for, så heller en 9 år gammel BMW.

De holder og har ikke de rust problemer som mange at de andre lorte biler der køre rundt på de dansker veje.

Og set i det lys synes jeg ikke 170k er slemt.

• #43   23. jul 2008 Virus: Min cabriolet har jeg ikke mere. Solgte den for noget tid siden til 205000 Kr. Fair pris for begge parter. Han fik en bil med 137000 Ærlige KM, og en bil han var glad for, og jeg holdte mine penge hjemme efter ombygningen plus ca. 15000 Kr. Alle tiders.

• #44   23. jul 2008 fordelen ved at købe en brugt bmw til 150k, det er 2 år efter, har man måske tabt 10-15% hvis man ikke har forbedret den... men er det derimod en vag, eller fransk bil, har du tabt 50%

• #45   23. jul 2008 Man er nød til at sætter priserne højrere herinde .. FOLK SKAMBYDER ALTID ...

Så prisen skal jo starte højt ...

• #46   24. jul 2008 Fransk bil hvem køber da det lort ??? folk må være syge, det samme men Audi, bare se hvordan de falder i pris og hvorfor.

Kommentér på:
Bil priser SYGT!!!

Annonce