{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Efterlysning PX25670 {{forumTopicSubject}}

Fik idag døbt min lille datter i Grundtvigskirken i kbh. Der var to andre
børn der blev døbt. Da dåben er færdig står jeg ude ved bilen og er ved at
pakke barnevogn etc. sammen i bagagerummet. Føreren af bilen som holder bag
mig(en fra en af de andre dåbe), dvs med bagsmækken mod min bagsmæk(med
ca.1½ m afstand fra kofanger til kofanger) står ud og spørger om jeg er ved
at køre... Det må jeg svare nej til, men oplyser ham om at der er +1½ m
mellem vores biler så han sagtens kan komme ud. Han sætter sig ind, tænder
bilen, og bakker derefter direkte op i min kofanger!!! Han stiger ud og
spørger om der er sket noget... Jeg svarer at kofangeren er ridset og at den
har slået sig løs. Han svarer:"Det kan jeg ikke se - det giver jeg ikke en
skid for" sætter sig ind i bilen med sin kone og de andre gæster og
kører.... KLAPHAT ! Jeg blev sku så forbavset da jeg stod der med min lille
datter i dåbskjole og hele molevitten, så jeg ikke fik taget fat i kraven på
ham men nummeret på bilen fik jeg dog!

Så er der nogen der har set en sølvgrå Xitroen med registreringsnummeret
PX25670 holde i Kbh. Søndag, er jeg MEGET interesseret inden jeg blander
policen yderligere ind i det..
Jeg fik oplyst af en politidame at personerne kommer fra Holstebro, så det
skal være idag eller imorgen hvis jeg skal nå at...... øhhh snakke lidt med
ham.

På forhånd tak!

Svar her i gruppen eller på Mail: dannieboy@privat.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning PX25670
  • #2   20. mar 2005 xitroen xantia

• #4   20. mar 2005 "Så er der nogen der har set en sølvgrå Xitroen med registreringsnummeret
    PX25670 holde i Kbh. Søndag, er jeg MEGET interesseret inden jeg blander
    policen yderligere ind i det.."

• #5   20. mar 2005 Bland politiet ind i det meddet samme...! Ellers får du ikke noget ud af det, af hans forsikring...!!!

Og sig du har vidner i sagen...!!!

• #6   20. mar 2005 he he.... bare vi forstår hinanden....:-)

• #7   20. mar 2005 Sådan et svin .:Grrr ..

• #8   20. mar 2005 Jeg har fået et OK af politiet til at gå hjem og holde barnedåbs festen idag... hvilket jeg har gjort, og så komme ned på stationen imorgen.... meeeen hvis nu jeg kunne klare det selv... smiley

• #9   20. mar 2005 Fordi jeg tror ikke særlig meget på det danske forsikrings/rets system og politiet.... JEg vil sku hellere selv ordne det hvis det er muligt... An eye for an eye....;-)

• #10   20. mar 2005 Nogen gode ideer til hvordan man ellers kan få lavet et registrerings nummer om til en adresse?

• #11   20. mar 2005 En af mine "naboer" fandt frem til mig, via mit tegistreringsnummer og politiet!

Hun ville gerne spørge mig om jeg ville flytte min bil, da hun skulle have afhentet nogle møbler med lastvogn, og hun var bange for at de ville komme til at ridse min bil.

Hun ringede til poilitiet, og sprugte til hvem der ejede en vogn med mit registreringsnummer, og gav dem historien med møblerne, og så havde de udleveret min adresse!!

Under andre forhold havde jeg nok kontaktet panserne, og spurgt om de selv synes det var smart smiley

• #12   20. mar 2005 Næ det er vel et spørgsmål om temperament.... Personligt synes jeg det er frækt at lave sådan et stunt og det mener jeg ikke at jeg behøver at finde mig i? eller er det bare mig der overreagerer? Og det er da OK hvis du er ligeglad med at folk bumper ind i din bil, men mine penge er sku for surt tjente til bare at ignorere det og betale rep. selv...

• #13   20. mar 2005 Daniel:

jeg synes du skal overlade det til forsikring og politi... manden er jo nærmest "flugtbillist" smiley

• #14   20. mar 2005 Lars J...

DET MÅ POLITIET IKKEOPLYSE FOLK OM MERE... Så det er MEGET forkert det de oplyste din dengang nabo...!

• #15   20. mar 2005 Lars J:

Det ender det jo nok også med... Manden bor i holstebro, så hvis man går ud fra at de er overnattende gæster ved barnedåben til imorgen er fristen for at finde dem ved at udløbe. Så må panserne jo se om de kan klare det..

• #16   20. mar 2005 kender du ikke en der arbejder på en tankstation? de kan stadig få det oplyst

• #17   20. mar 2005 Kasper R:

Jeg ved det - og havde det været andre end en ældre dame der havde fået min adresse, og derved også mit telefonnummer så hun kunne ringe til mig, havde politiet nok også fået et pænt kald fra mig!

I dette tilfælde var jeg bare glad for, at hun bekymrede sig om at min helt nye bil ikke fik ridser...

• #18   20. mar 2005 Daniel P:

De er nok længe på den anden side af broen smiley

• #19   20. mar 2005 Lars J:

Yep de er nok hjemme på gården igen smiley

Og nej det var ikke et hint til en lang debat om Køvenhavnere / jyder ;-O

• #20   20. mar 2005 Daniel P:

smiley den debat kan vi ellers godt tage!

Jeg har ikke engang jydekrog på min ellers jydske 6'er smiley

• #21   20. mar 2005 Tjaaa, jeg synes bestemt ikke at du overreagerer, jeg havde også sprunget en sikring oppe i hovedet hvis det var mig.

Men der hvor kæden hopper af for mig er at du hellere selv vil klare det end blande policen ind, det er alt andet lige tåbeligt...sorry....Det er ham, der får røven gevaldigt på gled og ikke dig, så skynd dig at tage det den rigtige vej igennem poli, det andet er noget tumperi...

Bare min mening, du er rigtigt dårligt stillet hvis du ikke gør det den ordinære vej....

• #22   20. mar 2005 Anders T:

Yep... Du har nok ret... præcis somdu skriver det sprang der også en sikring i knolden på mig, her efter at jeg er kommet op fra datterens dåbsfest! Ikke at det har ødelagt den... men jeg kunne ikke lade være med at gå og være lidt irriteret og det gør mig sur..... på noget der ellers skulle være en glad dag

• Lille M
    Lille M Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 138
    #23   20. mar 2005 vil li bakke Kasper R op.... det er pisse ulovligt at politiet oplyser sådanne oplysninger, så med mindre du har en go ven eller en i familie som arbejde hos politiet og tør løbe risikoen for en fyreseddel og en sag så skal du ikke regne med at få det at vide.... med mindre du altså anmelder det. Så anmeld det, selv om jeg kan nu godt lide ideen om an eye for an eye smiley

• #24   21. mar 2005 Synes det grænser til det tåbelige at efterlyse ham i et forum på internettet, istedet for at melde pågældende til politiet!!

• #25   21. mar 2005 Rasmus:

Det er jo din mening... nu er det jo også bare et desperat forsøg INDEN jeg melder ham til policen....

• #26   21. mar 2005 var nede og melde ham til panserne idag.

De udleverede både navn, adresse og tlf. nr. på ham...

Det troede jeg sku da ikke at de måtte...? Nu må vi se hvad der sker, men hvis han stiller sig på bagbenene og nægter, ville politiet gå ind i sagen.

Tak for alle svar.. .både positive og negative...:-)

Kommentér på:
Efterlysning PX25670

Annonce