{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sponcoreret stylet bil??
  • #1   25. jul 2008 No Fucking Sponsors!!!!!!!

• #2   25. jul 2008 Altså, en bil der aldrig rigtig har været stylet er alle firmaer der kan noget friske på.. Jeg synes du skal prøve at tage kontakt til; BilXperten, Pladebixen, Future Carstyling og alle af de lidt større firmaer =)

Er det en Japaner, ville jeg prøve at spørge www.injecto-performance.dk

• #3   25. jul 2008 Fuck da om der er sponser på! Ja det fed nok at have betalt alt selv, men har man ikek råd til den store tur, og man gerne vil have lavet en bil, så er det en fin løsning.. Bilen er lige fed om der står et firmanavn på eller ikke..

Jeg ville personligt ikke gøre det, da det er et stort arbejde at være sponserbil, men kan man leve med det, så er det helt fint smiley

• #4   25. jul 2008 Jeg tror ikke det er muligt at finde nogle firma'er her i DK der vil betale for hele projekter, uanset hva bil du vælger.

*Crui$er* : hvorfor dog betale fuld pris for nogle varer hvis det er muligt at få 25-30% rabat på delene ??

Der er altså stor forskel på hvordan et sponsorrat skal "tilbage betales"

Jeg vil da ikke lægge skjul på at jeg har fået nogle gode rabatter ved div. firmaer, og uden dem havde jeg sikkert ikke den bil jeg har idag.

• #5   25. jul 2008 Han spørger jo ikke om man kan få batalt det hele, men om der nogen der vil sponsere..

• #6   25. jul 2008 *Crui$er *> HØRT HØRT!..

• #7   25. jul 2008 Han spørg om man kan få firma'er til at sponsorere sådan et projekt ?

om det er det hele eller halve fremgår ikke rigtig af spørgsmålet, så det kan man jo tolke som man vil.

Men som sagt så tror jeg det blir rigtig svært at få nogle med på ide'en hvis du/han ikke har bygget noget stort i den stil før.
    De skal jo kunne se deres penge for rentet

Kommentér på:
sponcoreret stylet bil??

Annonce