{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Påkører parkeret bil og smutter :s {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det også for mine forældre.. bilen holder parkeret ved den lokale brugs i karlslunde.. og når man kommer tilbage er der en kæmpe bule i venstre fordør.. sikke en idiot der har gjort det og han har ikke lagt noget telefonnummer eller noget..
nogen der kender et firma som kører rundt i lange hvide kassevogne, med forskellige farver hen af siden må i meget gerne skrive det.. for vi tror det var en bil fra det firma der bakkede op i bilen.. og så har de et firmanavn der indeholder "kids" til sidst i navnet..
ellers hvis folk evt ved hvilken bil det kan være som kan fåes i nogle lange modeller og hvor baglyset sidder i hoftehøjde..
det er fandme noget svineri sådan noget!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Påkører parkeret bil og smutter :s
  • #1   4. aug 2008 Desværre er det så nemt at stikke af, hvis ingen har set det eller taget nogen nummerplade. Det eneste man kan håbe på, er at han selv fik sig en ordentlig bukle

• #2   4. aug 2008 han fik i hvert fald smadret baglygten for der lå lygteglas på asfalten.. men vi sætter en seddel op i brugsen og håber på nogen har set noget.. eller i hvert fald bare firmanavnet..

• #3   4. aug 2008 føler sq med dig, men har så oplevet at være den anden part, der opsøger ejeren af bilen, og må igennem 4 opgange før jeg finder den rigtige. Vedtager mig skylden, en lille ridse i en bagkofanger. Desværre valgte den " enlige husmor " så at klandre mig for en kæmpe bule på den modsatte side af hendes bil, så p.t. kører der en sag imellem os og vores forsikringsselskaber.

• #4   4. aug 2008 det lyder som om du godt kan finde pågældende. Hvis du fortæller lidt mere om omstændighederne etc. altså sted, tidspunkt etc. så kan du evt. få flere svar...

Prøv at søge på *kids og andre kombinationer i nærområdet, så kan det være du er heldig, da firmaer oftest har deres firmavogne på deres hjemmesider.

• #5   4. aug 2008 Tue P --> det er sgu surt at nogle udnytter det på den måde.. men hele venstre fordør er bulet, plus at der også er lidt små buler og ridser på den bageste sidedør.. men det er sgu for barnligt at man bare smutter.. man kan sgu lige så godt tage det som en mand..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #6   4. aug 2008 fatter ikke at folk stikker af fra sådan noget.....deres forsikring skal sikkert alligevel dække skaderne på hans egen bil, så om de skal dække for jeres også gør overhovedet ingen forskel

• #7   4. aug 2008 ja din er sq en ærgelig sag. Men prøv evt. at udlove en mindre dusør. Der skal nok være en som kender til noget, der kan købes for billige penge. Evt. skriv dusør 1000kr - + 50 kr til taletidskortet så personen ikke kan spores.

• #8   4. aug 2008 og hov, se om evt. nogle af butikkerne evt. har overvågning eller lign.

• #9   4. aug 2008 Dino D --> har kørt rundt i hele karlslunde landsby, karlslunde industri, greve main og strandvejen men har ikke haft held..

men det skete ved Super Brugsens parkeringsplads mellem klokken 16 og 16.20.. bilen som vi tror er den "skyldige" burde være nem at kende da den er rimelig lang.. omkring 6 meter tror jeg.. og så er den hvid som grundfarve med forskellige farver hen af siden.. og firmanavnet eller hjemmesiden er noget med kids..

• #10   4. aug 2008 Steffen M --> ja lige præcis.. men hvis det er en firmabil er det jo firmaets forsikring der dækker og så kan han være ligeglad med det..

Tue P --> det må vi prøve.. men der var desværre ikke overvågning på parkeringspladsen.. men vi ringer til bestyren for brugsen for at høre om de har firmaet som leverandør eller sådan noget..

• #12   4. aug 2008 Christian M --> har jeg prøvet, men igen uden held..

X2K = extremecars2000 . --> kan ikke åbne dine links..

• #13   4. aug 2008 Var det en MEGET lang kassevogn, med "legetøjs" farver op af siden? Og det er sket ved en Superbrugs? Så er jeg næsten 100 på jeg ved hvem det er. Eller i hvertfald firmaet. Men deres visitkort ligger oppe på arbejdet. Kan smide en PM med det, på onsdag?

• #14   4. aug 2008 Dam . --> har smidt dig en PM.. men du må meget gerne skaffe firma-navnet!..

Kommentér på:
Påkører parkeret bil og smutter :s

Annonce