{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Billig forsikring for 18 årige !!! {{forumTopicSubject}}

Hey gutter .. Ved at nogle bil mærker kører med deres egen forsikring, så man fx kun skal betale 3000 om året i forsikring. men til gengæld har du jo så et lån, men kan det ikke bedre betale sig, for de penge du sku ha brugt på forsikring betaler du jo egentlig bare af med og derved har du en splinter ny bil.

Eller tar de røven på en eller ?

jeg ved at KIA,Mitsubisi,suzuki og fiat kører med det.
ved i om der er andre ?

hvad har i generalt at sige omkring det her tilbud ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig forsikring for 18 årige !!!
  • #1   10. aug 2008 Fint tilbud, hvis man er til "kedelige" biler og ikke har noget imod at køre med sort boks installeret smiley

Jeg mener det virkelig ... synes, det er et yderst fint tilbud (ville dog selv hellere låne i banken), men da jeg ikke kunne tænke mig nogle af disse udbudte biler, benytter jeg mig ikke af tilbudet.

• #2   10. aug 2008 Prøv at søge i forum - det er oppe mindst en gang om dagen...

• #3   10. aug 2008 Godt tilbud, er jo lavet for at unge kan forsikre biler billigt.. Det er ingen skjulte ting i det!!

• #4   10. aug 2008 Det, der er "skjult" i det, er, at bilforhandlerne jo både tjener penge på selve bilen og på forsikringen. Forsikringsselskaberne har udelukkende indtægt gennem forsikringspræmien og må derfor sætte den noget højere.

Men der er ikke noget "fusk" eller lignende med det, slet ikke smiley

• #5   10. aug 2008 sort box i bilen, hvad mener du med det ? (:

• #6   10. aug 2008 Jens B: Nej... Ikke andet end det der står med småt, som ingen læser :-[~]

• #7   10. aug 2008 Kevin...

sort box er en GPS box som ALkA kan tjekke ved et evt. uheld så koster det X antal kr. for hver km. du kørte for stærkt da uheldet skete (altså din selvrisko stiger i takt med hastigheden)

Det er dog ikke sådan at de holder øje med dig når du kører for stærkt til dagligt - KUN VED UHELD... og din selvrisiko kan MAX blive 30.000 kr... og det er også det, det koster hvis du NÆGTER at alka må tjekke boxen, så du skal ikke være nervøs

tilgengæld er der den SUPER fordel at den også kan bruges som GPS sporingssystem HVIS nu at din bil bliver stjålet smiley

• #8   10. aug 2008 En sort boks måler din hastighed nogle sek. før du kører galt, så forsikringsselskabet kan se, om du har kørt for stærkt. Og så kommer det til at koste knaster, hvis du kører over 85 og kører galt!!!

Men så længe, du holder fartgrænserne 99 %, så sker der ingenting smiley

• #9   10. aug 2008 Yakup...

Arghhh har Mazda ikke også sådan en ligende forsikring? der kan man da få en Mazda 2 i den lækre grønne farve smiley den er lækz smiley

• #10   10. aug 2008 Skal man ikke være nervøs, hvis man skal betale en selvrisiko på 30.000 kr.!? Woooow ... folks forhold til penge nu om dage smiley

• #11   10. aug 2008 hmm okay .,

kender i nogle firmaer der kører med den type forsikring her ? (:

• #12   10. aug 2008 Tag respekt for fart hos alka

• #13   10. aug 2008 Du skal bare undersøge priser rundt omkring, og så skal du huske at læse det, der står med småt - længere er den ikke. Der findes næppe 2 personer, der får den samme forsikring på de samme vilkår, og derfor er det umuligt at spå om de forhold du kan forvente.

• #14   10. aug 2008 BAY

det er da ikke så slemt hvis man selv har dummet sig og smadret ind i siden på en person med 200 kmt og slipper med små 30.000 i selvrisiko.. smiley

----

BTW... KEVIN... ville følge lenettes råd og tage respekt for fart hos alka, så kan du vælge mere frit på hylderne af biler og ikke være "bundet" til en enkelt forhandler - det er LIDT dyrere MEN igen, bedre udvalg smiley

• #15   10. aug 2008 chevrolet køre også med de forsikringer. Har selv lige købt en med forsikringen.

• #16   10. aug 2008 Jeg synes da, det er temmeligt slemt! Så hellere betale mine 8.400 kr. i forsikring i stedet smiley Hehe ...

Men ja, det er jo en smagssag. Man kunne jo selvfølgelig også bare vælge at køre ordentligt (siger jeg ikke, jeg ikke gør, hehe).

• #17   10. aug 2008 det der ta respekt for fart, alka hvad er det ka ikke finde det smiley
    er ny inde for bil verdenen (:
    Tusinde tak for alle de gode svar (:

• #18   10. aug 2008 Respekt for fart giver intet, ikke noget mærkbart. har aldrig haft forsikring der, for de er simpelthen for dyre.

• #19   10. aug 2008 Skoda har også deres egen forsikring.. der kan du jo købe en Octavia VRS den er sq rimelig kvik og det er også en lækker bil næsten på højde med VW

• #20   10. aug 2008 De forsikringer som bilforhandlerne laver er slet ikke billige, tværtimod. For selvom du kun betaler 3000 om året, hvor du måske skulle betale 15-20,000 for at få ansvar og kasko på en helt ny bil som 18-årig, så SKAL man i de fleste tilfælde låne pengene af forhandleren til en ublu rente, og så skal man også betale listepris for bilen, og ingen rabat. Så tænk dig godt om, og ja undersøg markedet ,og ring til ETU, Alka eller GF de er gode til unge, og undersøg om det kan betale sig

• #21   10. aug 2008 Kevin - mit bedste råd med hensyn til din forsikring, gå ind på www.alka.dk og gå ind under beregn forsikring og vælg selvklart "bilforsikring" så udfylder du med den bil du gerne vil ha' og dine personlige oplysninger

så får du et prisforslag, den siger også (respekt for fart = 49.000 kr i rabat)

min kæreste f.eks.. hun er 19 år og overvejer en Civic Type-R ... på den spare hun vidst 49.000 kr og så koster den hende "kun" 15.500 kr med en kasko på 8.500 ... hun er HELT ny billist (faktisk har hun ikk sit kort endnu) så man kan altså spare MANGE penge...

gå ind på " www.respekt.dk" der kan du læse om det, det koster fra 3400 til 3600 mener jeg det er... smiley

• #22   10. aug 2008 Nicolai...

WONDER WHY smiley

Kommentér på:
Billig forsikring for 18 årige !!!

Annonce