{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katalysator erstatning
  • #1   15. aug 2008 du får ikke noget ud af det, andet end problemer til syn, og mulige bøder.. jeg HAR haft min rullet, med kat, og uden kat.. INGEN forskel. .

• #3   15. aug 2008 på toptunede biler er der forskel. ellers er det kun lyden der ændres.

• #4   15. aug 2008 Ved ik om den ligner, men det hedder et "de-kat rør", bare et rør der fylder hullet ud, når man har pillet katten af.

Men nu du køre pug, er det jo ik sikkert din kat har en flange på hver side (dem man plejer kunne få dem til)

• #5   15. aug 2008 Det er lidt forskelligt fra bil til bil.. på nogle biler giver det 5 hk bare at fjerne katten, og på andre giver det absolut intet

• #6   15. aug 2008 R. B
    Har jeg ikke, det er svejset sammen med forrøret, men det kan jo bare skæres og så svejses sammen igen smiley

• #7   15. aug 2008 Lav en selv det har jeg gjort nogen gange både i rustfri og jern.

• #8   15. aug 2008 Kenneth J
    Precis, så kan du, som regl, ikke få et de-kat rør til den, ergo skal du, ud og snakke med en flink hugger, og få de rør der sidder i hver ende af katten, så bare samle dem med et rør. smiley
    Det er nok det nemmeste.

Men som skrevet overstående, uloveligt, giver ik andet en, lidt lyd, så vil du have lyden, så køb en mindre cell's kat, og lav det ordenligt første gang, så skal du heller ik til at slås med synsmanden, eller efterlade bilen på motorvejen hvis de små blå stopper dig, og er bisse smiley

• #9   15. aug 2008 R. B
    Tror det ender i en form for erstatning, ellers må jeg jo bare købe en kat hos en hugger og så udhule den og sætte på, så har jeg jo alt hva der skal bruges smiley
    Og så gemme den originale til når bilen skal synes, den er trods alt ikke mere end 2 måneder gammel den kat der sidder derpå.

• #10   15. aug 2008 Tror ik du skal regne med at en hugger vil sælge en kat :), dem tjæner de gode penge på, da de er fyldt med ædelmetaller inden i.
    Eller jo, hvis man vil betale smiley ,skal nok koste 500+ for sådan en.

Kommentér på:
katalysator erstatning

Annonce