Grov politi chikane historie fortælles {{forumTopicSubject}}
Hej Drenge og piger vil lige fortælle en historie fra idag
jeg var på vej ned til svendborg for og hente en pige så skulle vi lige ned og hæve lidt penge i banken så jeg parkede bilen hvor jeg nu måtte parkere den , jeg sad så stille og roligt og uskyldigt da politiet holder ind ved siden af mig.
Betjenten kommer ud og spørg efter mit kørekort og jeg viser ham mit kort, så begynder han at min streamer.min fronthjelm.bagklap.fælge.vinduesvisker var ulovlig samt min nummerplade foran da den er bøjet (har vaskehallen gjort)
har går lidt rundt omkring bilen og går hen til mig og siger den bil er så ulovlig at jeg fra kender dig dit kørekort, og jeg siger AF HVAD ? vil du tage mit kort fra mig pågrund af jeg kører i en gejlet bil ??
så går han hen imod deres patrulje bil og går ind i bilen og på det tidspunkt har han stadigvæk mit kørekort jeg går hen og siger må jeg be om mit kørekort , han bliver ved med at sige at han vil tage mit kort fra mig så siger jeg til ham du kan da ikke tage mit kort fra mig jeg har da ikke gjort noget som helst mand så kald mig til syn hvis du vil det , betjenten giver mig så mit kørekort og jeg går hen imod min bil så kommer han bag ved mig.. pas du bare på min fine ven jeg skal nok holde øje med dig og gøre dit liv surt..så vender jeg mig om til ham og siger til ham, skal du stå og true mig ?? jeg vil ha dit fulde navn samt dit politi nummer sagde jeg pænt til ham, så sagde betjenten hvis du så meget som kører en meter med den her bil får jeg falck til og hente bilen..jeg går hen til min bil og er pænt sur pågrund af den chikane, jeg ringer så til min far og får ham til at komme til svendborg for at hjælpe mig ud af det her, da den gamle kom var politiet kørt og da vi kom hjem med bilen, tog vi knoglen og ringede til politi mesteren i svendborg og fortalte ham hele historien, han nævnte så at den pågældende betjent havde gjort lignede sager før så nu har vi indgivet en klage på ham til politiet og politimesteren sagde bare til mig, kør du bare videre hvis der er nogen problemmer ringer du bare til mig...
Det er godt nok utroligt fordi mand har en smart bil skal man finde sig i sådan en behandling efter min menning burde den betjent slet ikke være på gaden mere eller jo men det skulle være som parkeringsvagt
sorry stavefejl er lidt hidsig i skralden
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 143
Men jeg forstå dig udemærket godt!!
Og smartbil iøvrigt
Kristian ..
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 709
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 332 Svar: 3.701
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 2.188
Kan ikke klare betjente der skal spille konger....
Der er ikke bedre end os andre....
Håber lidt han gør det igen og får en klage mere, plus en fyreseddel....
okt 2003
Følger: 256 Følgere: 236 Biler: 7 Emner: 74 Svar: 775
jeg har ihvertfald indgivet en stor klage til den pågældende betjent for det pis der holder ikke at han skal stå og true mig med både det ene og det andet
okt 2003
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 2.188
Kender det godt, Politiet har ondt i røven over dem der har en "smart" bil....
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 864
aug 2003
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 101 Svar: 418
Han skulle bare side på et lille mørkt kontor og passe sig selv.
Det kan ikke passe at sådan et dumt svin kan få lov til at køre rundt efter det han har gjort.
Fra Morten J
okt 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 34 Svar: 1.220
aug 2003
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 101 Svar: 1.211
Ellers fed bil.
---> Jesper <---
mar 2003
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 268
Her er en lykkelig historie:
Engang da jeg havde min første corrado g60 blev jeg stoppet pga at jeg havde "gjelet" den for meget, klokken var ca. 10 om morgenen og jeg skulle ind og træne i kbh ( boede i herlev den gang ) de to betjente bad mig åbne mit motorrum og den ene betjent ( lad os kalde ham b1 ) udbryder med det samme NOSSS... den har NOOSSS, og kompressor, jeg står bare og ryster på hovedet da han står og prøver at sige til mig at et af mine trykrør er et NOS rør, og at der er kompressor på den Det er Mega ulovligt og s´jeg skulle have KÆMPE bøde nu, De tilkalder en æggeskal og får ham med på historien, nu er klokken 11,30!!!
Så bliver jeg kørt i kortage til synshallen i herlev der ikke kan få bilen på liften pga min undervogn, så er vi på vej til synshallen i rødovre der har en grav, klokken er nu 1300!!!!
Der skal vi så vente i 45min før synslederen har til til at se på mit "kompressorMONSTER" da han kommer ud ser han meget seriøs ud vi åbner mit motorrum og han kigger i 45sec. så smiler han, "den er der intet galt med drenge" siger han, ingen gas på den og "g-laderen" er standard!!!
nu er klokken 1400!!! Foran mig står 3 betjente og ved ikke hvad de skal sige, jeg var så pissed...
Den gode slutning er at jeg knaldede b1 kæreste 3uger efter i hans lejelighed da han var på familiebesøg i jylland : )
Så kunne han lære det!!!
aug 2004
Følger: 100 Følgere: 97 Biler: 10 Emner: 75 Svar: 1.747
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 316
SElvføldelig vil der altid være nogle brudne kar imellem, men det er nok 1 ud af 1000 betjente der opfører sig sådan.
-Michael (altid blevet behandlet godt)
okt 2003
sådan der skal de ha den de bad mig heldigvis ikke åbne motorrumet ellers havde han nok fået et hjerte stop
vi skal ringe på stationen og snakke med ham i morgen hvis han er fræk må vi ha lidt nyheder på ellers må vi se om han er gift eller ej
mar 2003
Jeg bliver 33procent af gangene jeg bliver stoppet tiltalt på en dårlig måde ( måske fordi de har ondt i røven over jeg køre stor bil, måske fordi jeg har en større p.. hvem ved? ) jeg ved det ikke for jeg snakker ALTID pænt til ordensmagten!!!
Jeg har såmen haft "besøg" ( ransagning) af Narkopolitiet pga. de biler jeg køre i, da de mente med mit udsenende og de biler jeg havde måtte jeg have noget med narko af gøre... DET KALDER JEG DÅRLIG STIL... Da jeg knokler 10 timer om dagen for at have den livstil jeg har, næste gang skulle de nok tjekke min selvangivelse før de går i gang med deres mistanker...
aug 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 324
Monster snigern lavet ..... ikke bare snigeren men ordentlig snigeren ..... ahaahah .....
Respekt ... Så fik konen sq det trykrør og føle
mar 2003
okt 2003
okt 2003
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 316
Ranger... Jeg taler ikke propaganda, og hvis du syntes at et personlig angreb mod mig er måden af få dine aggresioner ud på så er det iorden, jeg fortæller bare hvordan jeg oplever det danske politi.
okt 2003
no hard fellings =)
Grov politi chikane historie fortælles