{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Inbrud i min Rocco i nat {{forumTopicSubject}}

Så blev det min tur..

Meeeeen..

Det kan ikke ses at de er brudt ind, og de har ikke taget noget.................. Fatter minus..........
De eneste tegn på inbrud var at døren stod åben og service hæftet lå på passager sædet sammen med en masse papir og instruktions bogen..
Oki jeg blev mindet om at jeg snart skal have skiftet olie he he.. så det var det positive ved det

Men nederen at de har kunne åbne bilen uden at der er tegn på inbrud..

Har lige fået skiftet låse så det er ikke slidte låse der gjorde de kom ind :oS

Fortsat god arb dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inbrud i min Rocco i nat
  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #1   18. aug 2008 de kiggede med garanti efter reg. attesten, tror du ikke ? smiley

du må ha fat i en stor alarm smiley
    evt i form af fireben og et flot tandsæt hehe

• #2   18. aug 2008 det var da kedeligt at høre martin..... men prøv lige at tjek låsene hele vejen rundt, nogle bruger sådan en pistol der smadrer låse-cylinderen fuldstændig.... men det kan ikke umiddelbart ses udefra...... så du skal lige tjekke alle låse efter med en nøgle......

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #3   18. aug 2008 Man kan låse sådan en gammel VW op med en bøjet metalhank fra en murerspand.. Du vil blive overrasket over hvor nemt det er smiley

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #4   18. aug 2008 og de kan åbne bilen uden mærker ved at gøre som autohjælpen

løfter ud i dør rammen øverst, smider en pude imellem og pumper lidt op, og så en lang dimmer til at hive i låsen

sådan gør de når jeg glemmer nøglerne i bilen smiley

• #5   18. aug 2008 Det er kun føredøren der har lås. Resten er fjernet (ink Håndtag)
    Og intet at se. heller ikke underhåndtaget...
    Og endnu mere underligt er at alarmen heller ikke har reageret.. Jeg har ihvertefald ikke hørt den, heller ikke naboerne.??

• #6   18. aug 2008 Det er nok din mekaniker der gør dem opmærksom på at den skal til service;-)

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #7   18. aug 2008 Tror du ikke du har glemt at låse den?

• #8   18. aug 2008 Det samme er sket for mig idag. ingen tegn på indbrud. men alt af værdi stjålet. og min centrallåse er fucket smiley

• #9   18. aug 2008 Nedtur, men heldigvis skete der ikke mere end det.
    Og du kan ikke forhindre at folk kan åbne bilen, det kræver vist ikke det store, har jeg desværre erfaret.

Hvis det var deres hensigt at stjæle bilen, giver det mening, at det ikke er i deres interesse, at ødelægge bilen.
    Især når det drejer sig om en bil, som ikke bare kan laves på den lokale værksted, men kræver speciel viden og dele.

Måske opgav, efter at de ikke har kunnet starte bilen? Ellers fandt de ikke det, de håbede på at finde i bilen?

• #10   18. aug 2008 og alle låse er indtakte... og bilen var låst tjekket det enda 2 gange inden jeg efterlod den..

• #11   18. aug 2008 tyve kan alt tro mig,, de v virkelig hvad de laver,,

• #12   18. aug 2008 har en kammerat der var ude for det samme han, mener de kigger efter om nogen har registrerings attesten liggende i hanskerummet.. for så render de nok med den

• #14   18. aug 2008 Har lige fået at vide af en nabo at han havde ringet til politiet i nat da han så nogen rode ved en bil over for mig.. Så det er helt sikkert ikke mig der er tosset (måske lidt) og ikke havde låst bilen..
    Politiet sagde også som så mange andre at de går efter bla reg. atesten..

Men hvorfor?? Hvad fanden skal de bruge en gammel Scirocco's reg. atest til?? Fatter det ikke.

Ps så er der allerede bestilt en bedre alarm.. Gider ikke det pis..

Kommentér på:
Inbrud i min Rocco i nat

Annonce