{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Supra MKIV ejere - Gear
  • #1   18. aug 2008 tomat gearkasse skulle kunne holde til mere end manuel gearkasse

• #2   18. aug 2008 Nej men hvis det nu er at man vil prøve at spare lidt penge. Det er fordi vi har kig på denne her, og min ven siger at den bliver for kedelig i længden med aut. gear, men jeg siger at det kunne jeg sagtens leve med hvis det var mig.

http://www.pistonheads.com/sales/662852.htm

• #3   18. aug 2008 Kris:

Fordi BMW og Mercedes er pisse klamme, og alle brian'er på 18-25 år har en. Supra er DOG lidt mere eksklusiv, plus den er 1000.000.0.000.00. gange federe smiley Jeg køber den udelukkende pga. udseendet, og det er bevidst at det er en N/A'er, og en RHDer, da det er billigere.

Men jeg ville bare høre om fordelene og ulemperne ved automatgear, slet ikke om du kan lide mercedes og bmw.

• #4   18. aug 2008 Kris:

Har jeg spurgt om en N/A'er er hurtigere end en corolla? Nej, jeg spurgte SUPRA-EJERENE om fordele og ulemper ved automatgear. Som sagt, det bliver min anden bil nogensinde, og ja, måske bliver jeg klogere, men først og fremmest vil jeg bare gerne have en billig, men stadig pæn Supra, som jeg kan style og bruge en gang i mellem, IKKE til ræs smiley Men ellers tak for hjælpen.

• #5   18. aug 2008 spphoto, fanme sjov at du i din profil-tekst rakker folk ned som ikke kan finde ud af at benytte nutids-r på de rigtige tidspunkter.

Men du skriver EJERENE - endda med kapitæler så vi alle kan grine af din idioti...

Folk som køber RHD, NA turbo med automatkasse har ikke købt en supra, de har købt en falliterklæring medmindre de i fucking høj fart får smidt en herrevoldsomt turbokværn ned i motorrummet og får kogt nogle baghjul!

Det andet pis er bare snobberi, det samme som at købe en Mercedes S320... Kæmpe stor "luksus"-bil - hvor man har glemt at montere en motor...

• #6   18. aug 2008 NA turbo - ved jeg ikke lige hvad fanden jeg mener...

NA motor skulle der jo nok have stået!

• #7   18. aug 2008 Smølfen:

Det godt, tag du din Corolla og kør lidt ræs smiley Jeg siger det en gang til, jeg er 100% fucking, pissehamrende, skide, lorte, pikkene ligeglad med hvad andre synes om det, jeg spurgte om noget, og I kan åbenbart ikke lade være med at have ondt i røven. Hold jer væk hvis ikke kan tilføje noget brugbart.

• #8   18. aug 2008 lige for at få tingene på det rene ...

Autoerne er hurtigere end manual kasserne FAKTA! specielt til Drag

til gengæld er Manualerne en DEL stærkere end automatgearkasserne.

prøv at gå ind på Youtube og søg efter Ryan Woon .. han kører med OEM 6-trins drivelinie det får du aldrig den originale automatgearkasse til at klare, uden kæmpe modifikationer.

og til sidst lige en bøvs ... er kraftedeme træt af at folk åbner kæften uden at have undersøgt hvad realiteten i virkeligheden er, det er dybt forvirende for folk der måske stiller et reelt spørgsmål, og er lidt på bar bund.
    så helt ærligt gutter brug lige lidt tid på research inden i bare tamper et eller andet ind i en svarboks herinde.
    inden i begynder at svine mig til fordi i føler jeg krænket, så kan i ligeså godt lade være med at lave dette til en mudderkastnings tråd.. for jeg vender ikke tilbage til den, og der vil ikke blive skrevet mere i den fra min side. folk er dog mere en velkomne til at skrive til mig hvis de har nogle spørgsmål eller lignende.

dog skal det siges at Kris har ret i et par af sine statements feks.. autoen ER lidt mere tørstig og den er heller ikke lige så sjovt som en manual ved aktiv kørsel.

noget der kan være lidt belastende ved autokassen er dog at man tit skal vente på at den får udført sin Kickdown , det kan tage op til et halvt sekund, det lyder måske ikke af meget .. men hvis du er ved at trække imod en føles det som en evighed.

• #9   18. aug 2008 Volvo Madsen .

Mange tak for hjælpen!

• #10   18. aug 2008 Volvo Madsen

Sådan skal det være.
    Men ønsker du at cruise så er automatgear sagen.
    Det er så afslappende. Og kickdown tager tid men hvad.

• #11   18. aug 2008 N.kim =SSJ= =

Ja, det kan jeg forestille mig. Men en N/A'ers turbo siger ikke så meget, da den ikke rigtigt er der smiley

• #12   19. aug 2008 Så skriver Kris ikke mere herinde smiley

• #13   19. aug 2008 spphoto:
    Jeg synes det er en rigtig fin bil du har fundet, men små 6000£ er altså i overkanten, også selvom den er rigtig flot.
    I øvrigt ville jeg ikke betænke mig ved at købe en automat, specielt ikke når det er en NA du har i tankerne, fordi de kun fås med 5 trins manuel, og hverken drivlinen eller kassen har nogen sammenligning med det der sidder i en turbo manuel.
    Når det er sagt er det jo fuldstændig lige meget hvis du ikke skal bygge turbo på den.
    I øvrigt er en NA med lidt filter og udstødning osv, bestemt ikke nogen langsom bil. du får hurtigt 250hk ud af den og den vejer ca 1450kg

• #14   19. aug 2008 og en supra er en supra uanset variant

Kommentér på:
Til Supra MKIV ejere - Gear

Annonce