{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. bilsyn
  • #1   31. mar 2005 Der er vidst noget med at du kan syne din bil 6 måneder før din normale synstid, er lidt i tvivl.....

• #2   31. mar 2005 Hvis du blot afkrydser synet som gældende for ny synsinterval så sku den være i vinkel smiley

• #3   31. mar 2005 Tak for rådet CJ smiley

Så er det bare at vente de par uger før den er færdig med maler og alt den andet pjat (undervognsbehanlet og ny forrude) og lige samles igen smiley

• #4   31. mar 2005 En god ting - vent med undervognsbehandlingen til efter syn. Hvis bilen er helt tilsølet, kan de afvise at syne den smiley

• #5   31. mar 2005 -> Christina

Er du sikker på det???

Tror jeg nemlig ikke på, da en a mine venner plejer at få sin undervognsbehandlet umidelbart inden syn da den så ryger lettere igennem......

-Chr

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 98
    #6   31. mar 2005 Ja hvis du gør det inden for 6 måneder før den skal til normal periode syn vil du IKKE få en ny indkaldelse!

Mvh Morten

• #7   31. mar 2005 Min bil blev renoveret sidste vinter og er synet sidste sommer, snakkede med synshallen om hvorvidt det hang sammen med undervognsbehandling ect. Og fik af vide de helst så jeg blot gjorde bunden anstændig og ventede med undervognsbehandlingen.
    Så jeg lakerede bunden blanksort og den var ikke mange minutter på liften, før den kom ned med et OK stempel smiley
    Så det er ikke undervognsbehandlingen det kommer an på, tror nærmere en arrig synsmand ville hakke mere i en tildækket bund for at se om den virkelig er iorden end en bund han kan se fra starten er er helt iorden smiley
    Min vogn fik ingen bank i bunden smiley

• #8   31. mar 2005 CJ: Det kan de ikke kræve. men at det gør den svære at tale med er en anden sag og har før set en synsmand der trode at der vil ringe en klokke på et tidspunkt hvis han blev ved med at slå så hådt.... men var det min bil vil jeg kræve den ned af liften med det samme og besøge en anden synshal

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 98
    #9   31. mar 2005 hehe, det er forskelligt fra synsmand til synsmand, der står ingen krav i loven om hvor hårdt man må slå, så det er bare med at løbe ind i en synsmand der ikke er sur, hehe...

men Christina >> Det er rigtigt at hvis den er smurt ind i textyl, kan de forlange omsyn, hvor den skal rengøres hvis der er en mistanke om rust, ligsom de også kan forlange at man kommer tilbage med side beklædningerne afmonteret for at de kan se nærmere på tårnene osv.

• #10   1. apr 2005 I sidste ende så er det, som det også bliver nævnt, den enkelte synsmand det kommer an på.....

Alt det andet har måske 5-10% betydning.

Er din bil 100% i orden så går den også igennem og så er den skid slået....

Kommentér på:
ang. bilsyn

Annonce