{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

fuck:-) {{forumTopicSubject}}

ringede lige ind for og skulle få udsat mit syn, da jeg ligger syg for tiden, fik besked på at det kunne jeg ikke, hmm, fedt tænkte jeg så, den skal være synet her på torsdag, men så må jeg jo bare igang i weekenden jo, og ¨så lige sænke den og lave nogen småting og bare kører den til syn og se hvad de siger, hehe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck:-)
  • #1   1. apr 2005 Jamen så fuck fuck da

• #2   1. apr 2005 anders, hva fanden, troede du skulle skrive noget andet, hehe..

• #3   1. apr 2005 Tjo.. kør til syn og få den omsynet hvis det er ...

Hvad skal der gøres ved den før den kan synes? Du har jo moddet den en del ?

• #4   1. apr 2005 Vær da ligeglad? Så længe du ikke er rask og dermed kører bil kan de jo heller ikk tage pladerne smiley
    Min gik 6mdr over synstid, jeg hentede nye plader på den udløbne synsattest og først 2 mdr efter fik jeg et brev om den altså sku synes. Eller dvs jeg hentede plader i juni og fik brev om den sku synes april samme år - det var ret svært at nå smiley
    Kørte yderligere 4 uger før der var tid i den synshal jeg ville igennem, og der skete sq intet. Så det skal du ikke tage så tungt, så snart du er frisk igen så kører du den blot til syn og der om der er et hul i programmet.

• #5   1. apr 2005 den skal sænkes lidt, og div småting som der er, hehe..
    christina, du har nok ret, syntes også det er underligt at man ikke kan få udsat det, men kan jo bare gemme pladerne jo, hehe
    men er det ikke først hvis man har været til syn en gang at man kan få udsat det??

• #6   1. apr 2005 Ja man kan sagtens køre længe uden at de opdager det, men omvendt .. en bil som hans vækker opsigt, og igen .. kører der 10 biler for stærkt, hvoraf den ene er en monstertruck-toyota.. hvilken bil stopper du så? Især til træf..

smiley

• #7   1. apr 2005 piotr...
    har kørt sådan i snart 2,5 månede og er ikke blevet stoppet en eneste gang, har mødt dem ude på landevejen 4 eller fem gange, og har også været til fræf hvor de har været der..
    fatter det ikke, hehe

• #8   1. apr 2005 @klinke:
    Sejt! Ja du må jo gøre noget rigtigt smiley Hvad skal du egentligt pille af før syn? Din bil er jo ikke std.

• #9   1. apr 2005 Du kan altid strække en synsperiode x antal uger uden de må tage pladerne. Derefter KAN de gøre det. Jeg har en tendens til magneteffekt når der er patruljevogne ude, og blev stoppet i den periode hvor den faktisk sku ha været synet, men det eneste de sagde var jeg sku huske at montere nr.pladen i front. De tjekkede ikk om den holdt syn smiley
    Så blev du bare fit for fight igen og så fix din bil og kør til syn bagefter smiley

• #10   1. apr 2005 Klinke>> Jeg var lige ved det men regnede med at du fattede et vink med en vatpind....

• #11   1. apr 2005 Det kan jo være det synsjov er blevet lidt anderledes efter det er blevet privatiseret....

• #12   1. apr 2005 Der er helt klart nye boller på suppen efter privatiseringen. Min kammi har en Fiat 500 som to gange har fået udsat syn pga. istandsættelse og han havde fået lovning på en ny udsættelse pga. den ik er færdig endnu. Dog har det nye selskab afvist at udsætte syn så nu skal den laves færdig på rekordtid...:(

• #13   1. apr 2005 piotr.. skal have lagt fjederne under akslen igen, det giver lige 30 cm i minus, lygterne skal fjernes og skal have justeret bremser, og lygter, og en smule rust i rammen, og lidt andre småting, ikke så slemt,
    chr.. regner med at jeg laver den klar, kan godt lave lidt engang i mellem, og bliver sindsyg af og ligge i sengen..
    anders, hehe.. det er rigtigt:-)

• #14   1. apr 2005 Anders -Så må din kammi da bare afmelde den og købe nye plader - how hard can it be smiley

Jeg er lidt spændt på hvordan jeg evt får min "nye" bil igennem syn, den ligner godt nok noget der var med i Seest under fyrværkerikatastrofen smiley
    Men så må man kende lidt folk og smile sødt, haha

• #15   1. apr 2005 christina... det er jo også snyd, du er jo en pige..
    skal du ikke til holbæk her på et tidspunkt, så får du lov og kører min bil til syn, hehe:-)

• #16   1. apr 2005 CJ - Problem når det er sorte plader...!
    Klinke - slæb CJ med til holbæk sidste weekend i april, der er dimsemarked....så får CJ den store tur.....køretur

• #17   1. apr 2005 anders, hehe. tror ikke hun gider og kører helt fra jylland for og kører i en gammel bil, hehe.
    men den er jo gul så man ved aldrig jo..
    hvor ligger det dimse markede henne??

• #18   1. apr 2005 Hehe... Ved jeg nu ikk. Da jeg var til syn i sommers kørte jeg den ind med nedslidte dæk, manglende katastrofeblink, Ikke-fungerende bremselys, stor spoiler, sænkning, ikke-typegodkendt motor, manglende speedometer og stor udstødning... og kun med førersædet monteret med 2 bolte - og den gik da igennem smiley Synsmanden smilede stort efter køreturen og sagde det var en spændendelille vogn. Jeg sku dog huske at skifte dæk og få katastrofeblinket til at du.
    Det sjoveste er stadig hans spørgsmål "Er det en org. motor?!" Øhhh ja ehmm jeg har bare malet den! smiley

Så må vi se næste gang når det er kompressormotoren der skal med igennem syn, samt den forøgede vægt og tonede ruder... Fjerner intet før syn - går den så går den smiley

Kan sq ikk køre din til syn medmindre jeg får en stige så jeg kan komme op i den. Og en klods på pedalerne så jeg kan nå smiley
    Ellers kan jeg da godt, har synet mange af mine kammi'ers biler igennem tiderne O=)

• #19   1. apr 2005 Jylland! Bevares, jeg er altså Fynbo ikke at forglemme smiley

• #20   1. apr 2005 den bliver da sænket, hehe og der er trin på den, så ingen problemer der..
    ups, troede du kom fra jylland, undskylder mange gange..

• #21   1. apr 2005 Hehe har også boet i Jylland 3½år pga udd. Men var satme hurtigt til at finde "hjem" igen. Men da min bil stadig er i jylland er jeg jo også dér primært alle fridage. Venter blot på Stefan får fri så han kan hente mig så vi kan komme afsted. Er ALT for langt bagud smiley

• #22   1. apr 2005 bagud med hvad???
    bilen, hehe

• #23   1. apr 2005 Yesh... den burde faktisk ha været ved maler nu og igang med motormonteringen, men er end ikk klar til maler smiley

• #24   1. apr 2005 lyder trist, er det mr2 eren der er ved og blive lavet om??
    du har så ikke nået så meget med tegningerne, hehe.. tror heller ikke jeg får tid til det et stykke tid.. skal du så ikke have lavet et eller andet gejl i ruderne??

• #25   1. apr 2005 Ja det er 2'eren der skal ha nyt liv igen smiley Eneste geil i mine ruder blir toning, de er jo så små og nuttede i den bil smiley Sku der laves andet skulle de glasblæses, men så kan jeg intet se ud- og det vil jeg da bilen i forvejen har mange blinde vinkler.
    Og nej får ikk tegnet så meget, blev sq booket op af venner i påsken istedet smiley

• #26   1. apr 2005 hehe, kender det godt, lidt fritid skal man jo også have jo:-)
    hvor kommer du så fra på fyn?

• #27   1. apr 2005 Bor lidt udenfor Odense smiley

• #28   1. apr 2005 når, det er jo bare lige over på den anden side, næsten jo:-)
    skal du så til dhb iår??
    vi regner med og tage derover, regner med og vinde, hmm eller ik:-)

• #29   1. apr 2005 Det skal jeg da, min bil skal udstilles dér. Hvorfor tror du jeg har travlt smiley

• #30   1. apr 2005 hehe, hvad laver du så her og skriver med mig??
    tror sgu ikke jeg gider og udstille min, selv om det kunne være fedt nok, hehe
    det var nok den højeste:-)
    hvis du ikke boede så langt væk, så kunne jeg da godt have givet en hånd med, men der er sgu langt til odense:-)

• #31   1. apr 2005 Bilen står skam i Aalborg - venter på min kammi får fri og henter mig så vi kan komme derop smiley
    Takker pænt nej til hjælp, der er kun finpudsning af glasfiberen tilbage og skal ikk ha fumlefingre igang nu smiley

• #32   1. apr 2005 hehe, fumlefingre, hmm:-) er faktisk rimelig god til og arbejde med det skidt, men kan godt forstå dig, hehe
    ville nok heller ikke selv have gjort det:-)

Kommentér på:
fuck:-)

Annonce