{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Nissanclub.dk nu på Sjælland... {{forumTopicSubject}}

Ja så er tiden kommet hvor vi udvider vores arrangement og rykker over sundet til Sjælland som en hjælpende hånd til vores medlemere på den side. Vi har efter hånden en del medlemere på Sjælland og i den forbindelse har vi besluttet at vi hellere må sprede vores lille hyggelige klub til den del også.
Vi har allerede de første sponsore/rabataftaler næsten klar til jer og flere vil komme til med tiden, men mere om det lidt senere.

Så nu er det bare op til dem af jer som ligger på den side af bæltet at sætte lidt gang i tingende og kan oplyse alle som skulle have interesse i at deltage med at komme i gang samt holde trådene i luften, kan melde sig hos formanden snarest, så vi kan få den side på plads.
Så derfor SØGER vi en eller flere personer som skal være den styrende kræft på Sjælland, han/hun vil få fuld råderet til vores forum samt være med til at udbygge sponsor/rabataftalene. Der vil også være mulighed for at få sin Nissan Dekoreret med flotte streamer af vores hovede sponsor. Det må meget gerne være en person som kan noget med WEB,PhP eller sådan noget da al hjælp i den henseende er kærkommen.
Kontakt os på Mail, nissan@nissanclub.dk, eller på mobil 2629 4689 for nærmere info.

www.nissanclub.dk kan der også læses om mere.

Skulle der være andre Nissanklubber på Sjælland som kunne have interesse i at komme med på vognen er i også velkommen til at kontakte mig så jeg kan fortælle mere om de tiltag der vil komme hen ad vejen samt hvad der er mine tanker omkring klubbens fremtid.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Nissanclub.dk nu på Sjælland...

Annonce