{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Bilpriser.dk's vudering vs Told & skat {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg skal måske importere en bil, og har brugt www.bilpriser.dk til at få en vudering af hvad jeg cirka skal betale i registeringsafgift.

Jeg har lige sendt en forhåndsvudering ind til Told og Skat og venter på svar.

Jeg vil gerne høre Jeres erfaringer ang bilpriser's vudering af registeringsafgiften - er det helt i skoven, eller nogenlunde den man kommer til at betale ?

mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilpriser.dk's vudering vs Told & skat
  • #1   4. apr 2005 ok.. 10.000 - 30.000 kr fra ?? Hvor dyr en bil snakker vi så?

    Hvis vi snakker en registeringsafgift mellem 400.000 - 450.000 er 10.000 - 30.000 kr jo ikke noget problem.


  • #2   4. apr 2005 Hr.R golf3-til-salg :

    Det har jeg prøvet, og vel ca fundet ud af det samme som bilpriser.dk sagde.. Dog er det svært at se hvor meget udstyr de biler havde som der findes på told&skat's hjemme side...


  • #3   4. apr 2005 hvor finder man bilerne på told og skats hjemmeside?


  • #4   4. apr 2005 Fuck bilpriser mand. De er HEEEEEEEEEEELT hen i vejret med de vurderinger. På min Corrado er de 25 kilo ved siden af, og det samme var de på Audi'en. Jeg advarer jer mod at bruge dem som sparringspartner ved en afgiftsberegning. Brug hellere Told og Skat's hjemmeside til det formål.

  • #5   5. apr 2005 Charlotte A: http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=166038 og tryk så på:
    Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer
    og husk at slå din eventuelle popupkiller fra.... god fornøjelse.


  • #6   5. apr 2005 jeg kan sku stadig ikke finde nogen biler, jeg kommer til hvor der stå hent blanket. Der er nogen som siger at man evt kan se biler
    som der er betalt afgift af. Jeg har slået pop up killer fra.


  • #7   5. apr 2005 Bruger jævnligt bilpriser.dk og tallene passer nu meget godt. Man skal bare være obs på udstyr. En diff vil der nok altid være. Nogle biler er T&S nødt til at lave en vurdering, og de kan nogle gange være helt ude i hampen.

    Charlotte A: Prøv at slå pop up killer fra.


  • #8   6. apr 2005 Charlotte A: Efter du har gjort ovenstående. Skal trykke på vurderinger, så kommer der et vindue op. hvor du først skal vælge begyndelsesbokstavet for bilen.og så derefter kan du finde mærke og så derefter model osv. ... men du kan jo ikke se bilerne fysisk, der er ikke nogle billeder af dem. kun oplysninger om km og afgift...så er det så dig selv som skal vurdere udstyrsniveauet på den bil du vil ha. og har den meget udstyr (eller du hiver alt af) skal du be om en standard afgift for modellen... og ikke så få told og skat til at vurdere den i sidste ende. Håber det hjælper.. ellers må du jo skrive igen. Tommy

  • #9   6. apr 2005 hiver alt af(udstyr)... så skal told og skat evt. vurdere den... skulle lige ha stået længere henne i teksten.

Kommentér på:
Bilpriser.dk's vudering vs Told & skat

Annonce