{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Sænkning/undervogn Golf 3 - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en '97 Golf 3 1,8 Joker hatchback. Bilen trænger i den grad til en sænkning og en mere fast og kontant undervogn!! Men hvad skal man vælge??

Umiddelbart er der følgene alternativer:

- 4 nye OEM støddæmpere med HR 40mm. sænkningsfjedre.

- En komplet sportsundervogn fra FK med støddæmpere og fjedre, 40mm..

- En komplet Weitec/Lowtec sportsundervogn med støddæmpere og fjedre 40mm..

HR er jo kendt for at lave kvalitets produkter, men er det ikke bedre at få en komplet undervogn, hvor støddæmperne er tilpasset fjedrene? (Har dog haft en kedelig erfaring med, at HR-fjedre overhovedet ikke sænket det, de lover.... flere med samme oplevelse??).

Nogen, der har alternativer? Prismæssigt skal det ikke koste mere end ca. 2500 kr...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning/undervogn Golf 3 - hvilken?
  • #1   7. sep 2008 køb en g-maxx undervogn... smiley

så har du en gevind smiley

• #2   7. sep 2008 Vil helst ikke have gevind.... det er giver bare problemer til syn.

• #3   7. sep 2008 eller endnu bedre en TA-technix undervogn, de har bedre komfort og holdbarhed end de der helt billige, og så kan jeg skaffe dig en til 2000 smiley
    send mig en besked hvis det er

• #4   7. sep 2008 Har haft samme oplevelse med HR med at de ikke sækner noget, den blev bare hårdere. Tro jeg ville går efter Weitec/Lowtec sportsundervogn

• #5   7. sep 2008 Henrik M

så skal du bare have noget med túv...

• #6   7. sep 2008 Jeg har en AP på min - synes det kører godt...kan fåes på nettet til ca. 3200,- incl. porto - og samme koster herhjemme ca. 4500,-.....

• #7   7. sep 2008 det nemmeste er jo bare de alm fjedre .. men med en gewind får du jo flere muligheder for justering.. og der er ingen problemer til syn overhovedet...

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #8   7. sep 2008 Du kunne eventuelt prøve at kikke på nv-autodele.dk de har en meget bredt program i sænkning
    mig og de fleste af mine kammerater har nu købt hos dem i flere år og været meget tilfreds hurtig levering og god service

• Opel Vectra SPORT T
    Opel Vectra SPORT T Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #9   8. sep 2008 Hallo VuK V. ( Vogel Tuning) Fin reklame for jeres eget forretning.

Denne TA-technix i tilbyder kunne man i gå lørdag her på bg. købe for Kr.1.578.- fabriksny, grundet var bl.a.
    de konstaterede ustabile støddæmper. Da du i dit indlæg nedgør andre fabrikater ved at kalde dem billige
    vil du da ikke være venlig at sætte navn på netop disse! I et tidlige indlæg kaldte du andre fabrikater for de billige skrammel undervogn vil du gerne have det så kan jeg da lægge foto ind så man kan se den dårlig
    holdbarhed den du tilbyder har.

KOPI af dit sidste indlæg
    Vuk V. skrevet 07-09-2008 20:20:16 (indlæg eller reklame?)
    eller endnu bedre en TA-technix undervogn, de har bedre komfort og holdbarhed end de der helt
    billige, og så kan jeg skaffe dig en til 2000 smiley
    send mig en besked hvis det er

Kommentér på:
Sænkning/undervogn Golf 3 - hvilken?

Annonce