{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HKS Style SSQV vs HKS Style SQV
  • #1   10. sep 2008 køb en rigtig hks smiley

  • #2   10. sep 2008 Har jeg ikke råd til... så går der lang tid før jeg får en på..

  • #3   10. sep 2008 mener kun det er udsenet.

    SQV er vers 1 som er blank.

    SSQV er vers 2 som er den der med mat alu eller evt sort..

    De har den samme lyd, jeg har SQV og den lyder som min kammis. SSQV


  • #4   10. sep 2008 er din en rigtig Hks eller en style..

  • #5   10. sep 2008 det kommer an på hvor meget man lytter men jeg syntes godt man kan hører forskel på ægte hks og fake men fake er sku os finde nok vil jeg sige

  • #6   10. sep 2008 fine*

  • #7   10. sep 2008 Okay jamen hvad for en ville du så vælge


  • #8   10. sep 2008 Hej Martin.

    Den nye version 2 model af kopien har samme indhold som den ægte hks. Så hvis du kan undvære navnet ville jeg tage den. Lyden er helt ens
    Hvis du er interesseret i sådan en så send mig en PB, så skal jeg lave en god pris til dig!!


  • #9   10. sep 2008 ja det er 100% det sammen jeg vil altid vælge ægte hks men ellers ville jeg vælge den nye af dem

  • #10   10. sep 2008 Ja 100% ægte hks hvis man tager den gamle model!
    Men den nye model her er simpelthen det samme, så der er ingen forskel andet end i navnet!
    Det er også derfor de går for 1200kr nye herhjemme jo.


  • #11   10. sep 2008 er det noget du har noget konkret på sebastian. ?



  • #12   10. sep 2008 Ville også gerne vide om det er noget der erh hold i at det er 100% samme bov. Fordi så vil jeg da ikke til at betale mange penge mere for den samme vare.

  • #13   10. sep 2008 jeg er ret sikker på det ikke er samme indmad. hvorfor skulle "hks" skyde sig selv i foden og sælge indmad til dårligere ventiler?

    Det er en kina kopi. færdig...


  • #14   10. sep 2008 .ortega jeg siger heller ikke at fabrikationen af ventilen er præcis den samme.
    Men der bruges samme indsats i de nye kopier som i den ægte hks. hvor der blev brugt noget værre lort i den første kopi ventil.

    Der er lavet en forbedring i den, og det kan også mærkes på holdbarheden.
    Der er vel også en grund til at den koster 1200 kr istedet for 500 som den gamle kopi ventil......


  • #15   10. sep 2008 Men det er da også klart at man betaler for mærket?
    Sådan er det jo altid. Det hænger jo også sammen med at de efter så mange år i branchen har opbygget et ry, og alle der vælger HKS ved jo at de er i gode hænder.
    Men det betyder jo ikke at andre ikke kan lave det samme produkt meget billigere.
    Mange vælger jo HKS fordi det er kendt mærke, og så går man ikke helt galt i byen.
    Et andet eksempel er HKS omdrejningstællere med shift light, der koster en 3.500kr eller deromkring.
    Type R har lavet en næsten magen til i udseende til en tusind kr.
    Dem har jeg faktisk sammen med en autoriseret elektromekaniker skilt ad for at se forskellen, og det er samme indmad i de to tællere...


  • #16   10. sep 2008 jeg vil stadig mene det er en kopi lavet efter bedste evne måske, men stadig en kopi. der kan være små ting som de ikke har fanget. også derfor de første var så elendige...

    Men vil til enhver tid købe noget jeg ved virker og vil blive ved med det frem for noget kina pis.

    og for 1200 for en kopi så er man sgu lidt dum hvis man ikke smider de sidste 500-600 og får en org. istedet for noget uden garanti og mærke...

    så kan man diskutere mærke til dommedag. men det er min mening.



  • #17   10. sep 2008 Jamen det er fuldstændig rigtigt, som du selv siger at man er dum man ikke selv smider det sidste efter den ægte så:) Det er helt korrekt.

    Men det hænger vel igen sammen med at du har gode erfaringer med HKS, og så lever de jo igen på deres rygte:)

    Men ja det kan diskuteres til dommedag det her, og hvis man har pengene, hvorfor så ikke være på den sikre side:)
    Der er da også mange kopi ting der er noget virkelig lort, den gamle kopi ventil var noget lort!
    Men jeg må sg sige den er blevet god med den nye version her.


  • #18   10. sep 2008 skal lige siges jeg hader HKs ssqv noget så frygteligt hehe...
    og de lever jo ikke på deres rygte.. det er da en kombination af at de holder hvad de lover, de levere bare varen hver gang....


  • #19   10. sep 2008 Ja det er også rigtig nok at de leverer varen.
    Men derfor kan andre produkter da være lige så gode:) Der har de bare fordelen at de har været på markedet længe og folk kender deres produkter. Og det tjener de vist også rigeligt med penge på smiley

    Det er jo svært at udkonkurrere en gigant som dem, selvom man har produktet, fordi de netop har navnet og kundekredsen.
    Sådan vil det jo altid være:)

    Forresten, hvornår sætter du prisen ned på bilen, så jeg gider købe den:) hehe


  • #20   10. sep 2008 smiley ja præcis. der er mere i det. og selvfølgelig får man lov at betale noget for at de laver kram og man ved det holder... men hvis man sover bedre om natten når man ved man har købt kram så må det jo være sådan...

    jamen hvilken en af dem smiley


  • #21   10. sep 2008 Du kan jo lige sende en besked til mig med pris på cabrioleten og en pris på den røde:)

Kommentér på:
HKS Style SSQV vs HKS Style SQV

Annonce