{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyskerfælg??
  • #1   10. apr 2005 Det ville jeg kalde det ja, uden at kende størrelsen på denne.

• #2   10. apr 2005 Satans også... Så solgte jeg dem sq for billigt for 2 mnd siden... skulle have taget en del mere for dem...
    ÆV ÆV ÆV... men jeg overlever vel.
    Det var 15" dem jeg havde. En del ridser var der... Men det er jo det man må leve med....
    Dennis --> Hvad betyder pequeño ????

• #3   10. apr 2005 Der var en del ridser på dem og så var det noget lortedæk på dem...
    Det var nogle jeg købte sidste sommer fordi jeg skulle til syn, og så fik jeg nye dæk på de fælge jeg har nu...
    Men fik en lille tusse for dem... Skulle nok have taget 2-2,5 for dem når nu de er så populære i visse folks øjn...
    Nå men det er der ikke noget at gøre ved.... hehe...
    Tak for infoen.. næste gang jeg har sådan nogle fælge så ryger de ikke til så lidt... hehe... natnat

• #4   10. apr 2005 Lortedæk = slidbanedæk...

• #5   10. apr 2005 Tyskerfælg eller ej, under 1000 kr er da latterlig lavt. Så ville jeg hellere bygge dem på nogle trille-bører eller noget i den stil..

• #6   11. apr 2005 hehe... latterlig lavt.... måske...
    Men lad os sige, at jeg tjente det jeg gav for dem...
    Gav 500 og kørte på dem 7-8 måneder og solgte dem for 1000.... men skulle nok have solgt for noget mere...
    Nå... slut for nu... natnat

• #7   11. apr 2005 Det er da svært lige at sige om det er tyskerfælge, når man kun ser dem fra siden. hvad er målene på dæk og fælge?
    " tyskerfælge" er typisk breddere en dækkene.
    (se evt. mine fælge)

Kommentér på:
Tyskerfælg??

Annonce