{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Skal jeg melde ham for bedrageri? {{forumTopicSubject}}

Hey Gutter.

Jeg er normal en tålmodig herre, men nu er det nok...

I Januar måned købte jeg et sæt toyota spjældhuse af en person herinde fra for 2100 kroner. Jeg overførte pengene til mandens konto. Og manden sendte så tingene til mig og jeg fik Track and Trace nummeret.
Pakken nåede frem til mig, ifølge internettet men jeg så aldrig pakken. Jeg kontaktede Post dk, og de sagde at det var senderen der skulle efterlyse pakken med en formular ved post danmark.
Jeg kunne derfor ikke gøre andet end at lade ham styre showet. De fandt aldrig pakken, så han skrev under på en værdifastsættelses formular, og skrev et beløb som jeg ikke er klar over.. Jeg fik denne melding hver gang jeg spurgte ham (har skrevet til ham hver uge de første 2 måneder) "Jeg overfører penge til dig når jeg får dem"

Siden hen har jeg faktisk glemt alt om det, men kom i tanke om det her i weekenden at jeg aldrig har hørt fra ham.. Så jeg var i banken i mandags og fik en komplet konto oversigt med hjem, og der er ingen penge gået ind fra manden..

Så jeg ville lige være venlig at skrive ham en besked idag, og gøre ham opmærksom på at han stadig skylder mig pengene. Men tror i ikke så at han har smidt mig på filterliste? Til trods for at jeg aldrig har "hævet stemmen" overfor ham. Så han ved tydeligvis godt at der er noget galt.

Hvad ville i gøre?

Jeg gider ikke det der med tæskehold osv, da jeg endelig har fået mig en ren straffeattest igen.

Jeg har valgt at hvis jeg ikke hører fra manden inden fredag, så ligger der en anmeldelse for bedrageri hos politiet.
Han tror sikkert jeg ikke kan røre ham, da jeg ikke har hans adresse. Men jeg har hele dialogen fra da vi startede handlen og indtil nu, og hans kontonummer har jeg også, og der har min bankdame sagt at hun godt vil slå hans adresse osv op udfra den. Men nu må vi se hvor langt han selv synes det skal trækkes... Bare dumt af ham for sølle 2100 kroner.

Sorry at det blev så langt, men ville lige ud med det... hehe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg melde ham for bedrageri?
Kommentér på:
Skal jeg melde ham for bedrageri?

Annonce