{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

I vildrede - hjælp mig... {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre hvad i ville vælge....

Jeg skal ha en Suzuki Swift fra årg 06-08...

Jeg er bare så meget i tvivl om det skal være en 3 eller 5 dørs.....
Jeg synes den er pænest med 3 døre, men kan godt se det praktiske i 5 dørs.....

Hvad ville i vælge.... Måske et dumt spørgsmål, men ville lige høre jeg.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I vildrede - hjælp mig...
  • #1   25. sep 2008 nu de to bagerste døre alligevel så små at man ikk ligger skide meget mærke til dem, så havde helt klart valgt 5 døre smiley

• #2   25. sep 2008 3 dørs helt klart fedets.. men ikke så praktisk.. men hva faen jeg skal jo aldrig om bag i så ville vælge 3 dørs smiley

• #3   25. sep 2008 Ville også vælge en 5 dørs. af samme årsag som Mathias,

en 3dørs, er virkelig svær, at komme ind i på bagsæde, Der er ikke speciel meget plads, og du skal indstille forsædet, når først du har åbnet bagtil.

• #4   25. sep 2008 Puhaaa ja jeg tror os det bedst....
    Jeg er nu vandt til i min Aidi A3 at der kun er 3 døre, det har nu ikke været et problem...
    Hmm ku være man sku ta 5 dørs ja.....

• #5   25. sep 2008 Træls! ­ - Ja jeg har os fået atvide at en 3 dørs er svær og komme af med, de fleste i dag vil ha 5 dørs....

• #6   25. sep 2008 Det er nok lidt nemmere i en A3ér.. men prøv du at hop ind på bagsædet af en 3.dørs Swift, og så overvej lige, at ryglænet ikke bare bliver skubbet frem, men også hele føresædet, som så skal indstilles igen. men prøv og tag ud hos en forhandler, måske føler du selv det er nemt, men nu er det jo ikke dig selv der skal sidde bagi, men dine passagerer.

• #7   25. sep 2008 Tror da også helt klart at 5 dørs, der er om ikke andet større kundeklientel til at komme af med den igen..
    Men sørgelig udskiftning fra en Audi til en Suzuki smiley

• #8   25. sep 2008 Steven A - Det er nu sjældent jeg har nogen med bagi, men det sker da, for det meste er det kun migg og min søn der kører, og han sidder foran.... Men ja jeg kan godt se det, de er bare pænere med 3 døre..:-)

Krede O - Tjaaa jeg er os rigtig glad for min Audi, men har haft den i 3 år og der skal ske noget nyt... smiley

• #9   25. sep 2008 Jo jo jovist, men en Swift? Har kørt mange vogne, og det er satme den der står øverst over mest sørgelig bil at køre.. smiley

• #10   25. sep 2008 Krede O - Ikke ondt men men der er vi forskellige...
    Jeg har været ude og køre i en, og jeg synes den var god og køre i... Jeg skal haller ikke ha ne "racer" bil, hvis du forstår mig... smiley

• #11   25. sep 2008 jeg ville vælge 5 dørs da det er så meget mere praktisk.

• #12   25. sep 2008 Gør heller ikk noget med nogle forskellige meninger. Nu kører jeg en lille øko racer, med std undervogn, og den sejler da lidt på motorvejen og ved alm kørsel. Troede næsten ikke at det kunne blive værre indtil at man prøvede en Swift smiley

Så hellere købe en Skoda Fabia HB.

• #13   25. sep 2008 Krede O - Ej du mener da ikke den er så slem, den må da ha været meget dårlig den du kørte i...:-)
    Ej skoda der springer jeg fra så hellere beholde min Audi.... smiley

• #14   25. sep 2008 Tanja, har kørt i 2 forskellige, og ja begge ligner hinanden. Synes sgu at de sejler rundt smiley Men ja, hvis man bare skal bruge vognen til indkøb og hente sin søn, og ser bort fra køreglæde, så kan valget ikk være anderledes end en Swift smiley

Hva? Sådan en, med 18" sænket, sort, hvidt tag, den er sgu da smart smiley og så kører den 100*bedre end en Swift smiley

PS. kan kun give Træls ret. man skal købe det man selv vil ha, og bliver mest tilfreds med ( også selvom man nøjes med en Swift ) smiley

• #15   25. sep 2008 Jahhh jeg ved bare ik hvad jeg vil ha.... Jeg kan bedre li og se på en 3 dørs, men kan godt se det med 5 dørs.... Jeg må i tænkeboks, for jeg er som sagt i vildrede hvad jeg skal.....:-)
    Det blir en Swift - smil - jeg synes den var god og vil helt sikkert blive glad for sådan en... Men ja hver sin mening heldigvis... smiley

• #16   25. sep 2008 jeg er kun blevet glad for, at få 2 døre mere i.
    og syntes nu ikke at 5 dørs er grimmere end 3 dørs. smag og behag selvfølgelig.

• #17   6. okt 2008 Jeg er næsten sikker på du vil fortryde det..... hvis du ikke vælger en 5 dørs. jeg har altid haft en 3 dørs mn denne gang købte jeg en hlt ny swift som er 5 dørs....!

Bare lov mig du ikke køber den hos suzuki Belahøj for de kan ikke finde
    ud at lave biler ordenlig. købt en ny swift fra ny af md skørter og det hele..... for et år siden og den er stadig ikke blevet lavet ordenlig.......
    og min bror har samme problem...!
    Og jeg ved der er samme problemer med andre forhandler så når du skal købe en så kig efter hvordan de ser ud dem de har stående inde du køber en....!

Kommentér på:
I vildrede - hjælp mig...

Annonce