{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Billigt!!! {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen, ved ikke om i så programmet i fjernsynet igår som hedder "Rabatten" men et af deres emner i den her uge var "stenslag" og om hvordan man kunne spare penge på at få det repareret.

Jeg ved godt at der er nogle autoværksteder i Danmark der gør det billigere end "Autoglasmanden" som var i "rabatten" igår, men men men bor du lidt ude for storbyer eller lidt væk fra nogle autoværksteder så er der mange penge at spare hos "Autoglasmanden" - de tager 400 kr og det er inklusiv moms og op til 3 stenslag + der er ingen transportudgifter til dem. Dvs for 400 kr får du lappet din rode inklusiv alt. + De kommer ud til dig ligemeget hvor i Danmark du bor. Du behøver dermed ikke andet end at sidde på din flade røv imens han lapper din rude og så stikker du ham 400 Kr. vupti! det er da værd at tage med hvis du kører rundt med et stenslag du ikke lige føler du har haft råd til at få repareret!

Syntes lige jeg ville dele det med jer, for det er da billigt. og jeg har selv idag bestilt tid til at få lappet mine 2 stenslag. yderst flinke mennesker at snakke med. så hop ind på www.autoglasmanden.dk hvis du har et stenslag! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigt!!!
Kommentér på:
Billigt!!!

Annonce