{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Bytte ESi med VR6 - Skal, skal ikke??? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder.

Jeg er blevet tilbudt at bytte min Honda Civic EG5 1,6 ESi '92 (I kan se alt info om den i min profil) lige over med en VW GVW GVW Golf III VR6 '92...

Info om Golfen:
- Bilen har kørt godt 300000, men motoren er blevet skiftet til en, der har kørt godt 220000 - der er papirer på skiftet.
- Motoren lyder og kører rigtig godt. Der er FEDT træk i den og ingen mislyde af betydning.
- Den er ikke stylet udover andre forlygter og en 60/40 sænkning.
- Den har grimme 14-15" BBS agtige fælge, der sikkert var pæne engang, og dækkene skal snart skiftes.
- Kabinen er pæn og velholdt, bortset fra et lille hul i kanten af førersædet (der, hvor man drejer benet ud, når man skal ud af bilen).
- Der er brugt 7000 kr. på ABS systemet på et værksted.
- Den ene trækaksel er gået, så den bliver skiftet inden jeg får den.
- Motorhjelm, døre og bagklap er blevet omlakeret uden regning, så på disse dele er den usandsynligt grimt malet!
Det var vist det! ;o)

Nu er mit spørgsmål så til Jer:
Er det mig eller ham, der laver det bedste bytte, eller er det en fair handel for os begge, da han får en stylet bil med "lille" motor og jeg får en ikke-stylet bil med stor motor?

Jeg håber på RIGTIG mange kommentarer/råd, da jeg er virkelig meget i tvivl! Jeg ved selvfølgelig godt, der vil være for og imod... smiley
Jeg ser dog ikke Jeres svar de næste par timer.

<b>Plexi</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bytte ESi med VR6 - Skal, skal ikke???
  • #1   28. sep 2008 hvad med rust? Det er de golf3'ere slemme til..

Jeg havde beholdt civicen

• #2   28. sep 2008 hvad synes du selv? er da total lige meget hvad andre synes... hvis du selv føler det er iorden så skal du da bare gøre det?

• #3   28. sep 2008 Jeg havde ik gjort det...

• #4   28. sep 2008 synes godt nok osse det ville være dumt at bytte.. men jeg er osse honda freak.så hellere sælge den og få en sjovere honda

• #5   28. sep 2008 René K:
    Der skulle ikke være noget som helst rust i! Dette er ikke noget jeg selv har fået tjekket endnu...

Krabbe:
    Jeg gør det jo heller ikke fordi andre synes jeg skal. Jeg ville bare ghøre folks meninger og om der vra nogle ting, jeg skulle være opmærksomme på.

Marck L:
    HEHE, læs hvad jeg har skrevet i teksten! ;o)

* Draaby *:
    Af hvilken grund?

Søren S:
    Hvorfor ville det være dumt at bytte? Fordi, du bedst kan lide Honda? ;o)
    Jeg er også mega glad for min Honda, men ville gerne prøve noget hurtigere og så var den her Golf jo en mulighed for at få en hurtigere bil uden at skulle låne flere penge i banken...

<b>Plexi</b>

• #6   28. sep 2008 plexi..

synes bare honda er mere pålidelig og ja kan helt klart bedst li honda.. hmm hvis du skal prøve noget vildere så spar lidt knaster sammen og så find en Vti med integra kværn i. de rykker sku meget godt

Kommentér på:
Bytte ESi med VR6 - Skal, skal ikke???

Annonce