1.540 visninger
|
Oprettet:
Morris Mascot... {{forumTopicSubject}}
hey,
jeg overvejer at købe mig en morris mascot, men hvad skal jeg være OBS på ved køb?
det er en årgang 77, så ved godt det ikke er en ny bil, men vil jo helst ikke at den dør efter en times kørsel *G*
kender desværre ikke en mekaniker jeg kan tage med, og da de jo ikke koster en formue så er et syn ved fdm måske overdrevent?
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 306
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 2.528
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 413
Har selv haft en en gang skide sjov. Men lad for guds skyld være med at køre ind i nogen!
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 5 Emner: 35 Svar: 521
Du skal være særlig obs på RUST RUST RUST RUST og kig efter de små tegn, dvs. små bobler i lakken, en ujævn tagrende, trekanten. Det er en rigtig sjov bil, men den er også sart.
Ved den bil, kan det godt betale sig at slæbe en der har forstand på mascot med
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 306
jeg ved rust er det jeg mest skal være obs på, men det er jo ikke alt andet man bare sådan liiiige ser.. og lyde dem kender jeg ikke på en morris...
skal have en billigere bil end min peugeot har banken sagt, den er alt for dyr når man ikke arbejder, forsikringen osv. er jo skyhøj på en cab... så skal have en til omkring 30.000 kr...
hvis I har andre forslag til en fed bil i den prisklasse så må i meget gerne sige til..
maj 2005
Følger: 48 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 16 Svar: 73
Morris Mascot...