{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Corolla AE86.. {{forumTopicSubject}}

Da jg står og har solgt mit civic itr så mangler jeg et nyt projek, og det blier en AE86er, dog ville jeg høre om man kan lave en Levin om til en Trueno, med det mener jeg et frontcut... eller skal man da lave en masse tilpasning?!?

OG hvad synes i om den ae86èr:
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=591189

Er den for dyr/dårlig og i så fald hvor kan man finde nogle gode og billige til restaurering... ikk england.. gerne DK/DE

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corolla AE86..
  • #1   5. okt 2008 den ligner da ikk en nissan s14:-)

Du skal sku ikk købe sådan en båd, du skal bare afsted til england og hente en fin s14, husk at tage mig med!!

/Brian

• #2   5. okt 2008 hehe nej hopper over, da jeg holde mig fra bnken og bruge mine egne mønter... også mangler jeg oz noget at lave her til vinter - og det er sku en cult bil det der, sku ikke så mange som alle de S14er smiley

• #3   5. okt 2008 Jeg tror det bliver RØVsvært at finde EUlygter til sådan en trueno. i japanerland kører man jo i den forkerte side så derfor kan du ikke bruge den herhjemme medmindre du gerne vil blænde modkørende.

• #4   5. okt 2008 hehe bare jeg kan se noget.... ej men kan man ikke "fuske" med det, smelte soklen om så den peger den rette vej..

Btw er den der for dyr?!?

• #5   5. okt 2008 Jeg ved ikke om man kan fuske. Jeg står nemlig selv og skal have anskaffet en ny klaplygte til min 200SX. Og i starten troede jeg bare jeg kunne finde en i england. Men så slog det mig at de lygter ikke kan bruges herhjemme. Men om de kan smeltes om ved jeg absolut ikke noget om.

Og mht. prisen på de gamle hachi ruko så synes jeg mange af dem er overvuderet. Men det er jo smag og behag. er det drømmebilen så skal man jo eje den ligemeget prisen.

• #6   5. okt 2008 det bliver meget svært at finde de stumper den skal bruge om ikk umuligt

• #7   5. okt 2008 nej det kan godt ske at det bliver en kamp. men ellers kan man vel abre bruge noget fra nogle andre rollaer

• #8   7. okt 2008 Chris....
    du skal bruge forskærme, frontklap og lygteopsætning. Lygterne køber du gennem aeu86.org, der dukker til tider noget op, fra andre europæiske Trueno modeller, som har rattet, og dermed lyset i den rigtige side.

Men du bliver nok overrasket over hvor meget du rent faktisk stadig kan købe originalt hos Toyota...også til en Trueno.

Ellers køb min, den mangler stort set ikke andet end de detaljer du mener du selv vil præge den med.
    Om den er for dyr.....det er jo til at diskutere, men der er solgt std. ae86´ere herhjemme til de samme penge, og hvis du sætter dig lidt ind i priser og hvad der typisk betragtes som de gode dele, så vil du se at meget af det sidder på min allerede.

• #9   7. okt 2008 trueno'en er også blevet solgt på det amerikanske marked, så der kan de muligvis også findes smiley

• #10   15. okt 2008 jep en tur til usa og du kan finde sindsygt mange truenoer med rattet i den rigtige side, og hvis du kigger de rigtige steder er de uden rust:-D

Kommentér på:
Corolla AE86..

Annonce