{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

ang. køb af skoda fabia..spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hey

er der stor forskel på den nye og gamle motor i en skoda fabia? vi snakker en 1.4, fra 2001. og en MPI mener jeg...

Han snakkede desuden om at der skal skiftes nogle kugler ved forhjulet, er dette svært? og hvad koster det ved en mekaniker?

Er der andre ting jeg skal være obs på?

er 146.000 km meget? det var en dame der havde den før ham, og ham her er en stille og rolig familie fyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. køb af skoda fabia..spørgsmål
  • #1   5. okt 2008 1,4 mpi = 68 hk = gammel stødstangsmotor, der IKKE er særlig økonomisk

  • #2   5. okt 2008 Har selv lige solgt min gamle - den kørte 12 km/l

  • #3   5. okt 2008 det er nok bærearms bøsningerne der er gået, de gør de altid. ca 60000 km så er de defekte

    den 1,4 mpi motor er ikke den bedste motor i verden, men den køre uden problemer, men den lyder ikke sund, og den kan ikke rigtig trække..

    men den er meget holdbar..

    Og det er bilen også, de plejer ikke at fejle noget rigtig..

    Jeg er vw mekaniker, men vi har også skoda salg og service


  • #4   5. okt 2008 Stabilisatorboltene foran er ikke for holdbare, men det lægger du mærke til hvis den siger klonk ved ujævnheder i vejen.
    Det med 12km/l kan jeg ikke rigtigt følge, hvis man kører alm pænt går min 15km/l i snit og hvis ellers min tålmodighed er med mig kan jeg få den op på 18km/l.
    Har os erfaret elektronikken lidt er et svagt punkt, så tjek om ALT virker. Lige fra sprinklerkontakter til bagklaplås og div knapper i kabinen.
    Udover det mener jeg også det er en god holdbar bil smiley


Kommentér på:
ang. køb af skoda fabia..spørgsmål

Annonce