{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

Suzuki Swift Sport.... {{forumTopicSubject}}

Hey BG...

Jeg overvejer lidt at købe mig en Suzuki Swift Sport...
Har læst, kigget og prøvet den og synes det er en super lækker lille racer... xD

Men ville lige høre om der er nogle herinde som har nogle gode råd og tips omkring denne lille bil. og måske nogle erfaringer smiley

Håber på at høre lidt.,
Mvh
Jokke F

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Swift Sport....
  • #1   5. okt 2008 Suzuki........ Mere har jeg ikke at sige..

• #2   5. okt 2008 hvis det skal være en racer swift så skal du ha en 1,6 16v ikke en 1,5 sport den er der ikke meget gang i

• #3   5. okt 2008 Morten H - Det kan man sagtens sige, når man ikke selv har nogen bil

Swift sporten er en rigtig lille skriger på linje med Fiesta ST, C2 VTS, og alle de andre små suge semi-GTI'ere. De holder lige så godt som alle andre japanske motorer hvis de bliver holdt ordentligt, og kørt varme inden de får tæsk, dog er Suzukis problem stadig rust, så sørg for at få den undervognsbehandlet så snart du får leveret bilen. Udover det er der ikke så meget at sige om den. Swift kører rigtig godt, billig at vedligeholde og god gedigen japansk kvalitet.

Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål.

• #4   5. okt 2008 lasse P - Der er heller ikke noget der hedder en 1,5 Sport, den største 1,5'er hedder GLS. Sporten er altid en 1,6 16V 125 HK

• #5   5. okt 2008 Det kommer jo an på hvad man er vant til Martin

• #6   5. okt 2008 Martin J - Nu skriver han jo heller ikke noget om tuning, men har du erfaringer eller hvad, siden du kan sige, at de ikke holder til tuning?

• #7   5. okt 2008 Har du selv ejet en, bygget på en, eller er det bare noget du har hørt fra venner? Ellers har du nok bare været uheldig. Sådan en Suzuki sportsmotor er lige så holdbar som en gammel Corolla TwinCam motor, og jeg vil da bestemt mene at den kan holde til noget tuning. Og nu er 25% oveni en sugemotor også en hel del, hvis man ikke sørger for at få skiftet/forstærket diverse sliddele i blokken.

• #8   5. okt 2008 Jeg synes tit du snakker om at VAG er kanon på alle måder, og alt andet er noget lort, men nu skal man også lige se det i perspektivet af, at en VAG bil i samme klasse som en Swift Sport koster det dobbelte. Jeg har aldrig arbejdet med en VAG motor, så jeg kan ikke svare dig på om de holder, men jeg ved i hvert fald, at sådan en Suzuki motor kan holde til rigtig mange tæsk, med minimal vedligeholde og driftudgifter. Det kompressorkit du snakker om, som findes til de nye Swifter, er så vidt jeg ved til 1,3 motoren, som er en helt anden motor end den der ligger i Sporten

• #9   5. okt 2008 Altså standard har en Swift Sport både knastkædetræk, smedede og oliekølede stempler, skarpere knaster, og poleret indsugningsmanifold, så jeg vil da mene at de har gjort hvad de kunne, for at gøre den potentiel og holdbar til N/A tuning, men det er da klart at den brækker sig, hvis man uden videre smider et kompressorkit på

Kommentér på:
Suzuki Swift Sport....

Annonce